Bespren Baru Mr. Hamzah Iqbal

Hamzah Iqbal dah ada bespren baru, namanya Mr. Rabbit.. Tgk ler tu abis tunggang terbalik Mr. Rabbit tu dikerjakan Hamzah Iqbal semata2 nak bawak naik keta mainan.. Mula2 dapat bukan main peluk xnak lepas.. da sampai rumah, gini ler jadiknya.. Sibaik ler x mahal.. Kalu beli yg berpuluh2 tu mau aku rebus bubur kasi dia makan, rugi woo... hahaah...

Bagi je la patung apa2 pun kat Hamzah Iqbal, dia mesti peluk & cium tp haritu kat care4 tah kenapa dia x suke dgn patung monyet.. Puas abg acah, gantung kt leher dia tetap "naaanakk... nannakk!!".. Aku suh dia pilih patung yg dia berkenan (sumanya yg murah2 ler heheh) akhirnya patung yg baju koyak rabak ni gak yg dia pilih.. mmg low profile anak aku nih..

Nanti ada masa aku upload gambo full Mr. Rabbit tu, leh la dia interprem..

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai