Kena Tag

Punyalah aku tersengih baca blog org pasal tag-mengetag ni.. skalinya aku pulak yg kena tag oleh Mama Mia..

Mcm ni bunyinya...

1. Nama penuh dan siapa yang beria-ia letak nama tu?

Nama penuh Salina & kalu x silap aku parents aku amik drpd kartun Salina yg dlm paper utusan tu @pun drpd buku A Samad Said.. Aku lupa la yg mana satu..

2. Status diri sekarang?

Isteri kepada helmi & ibu kepada Muhammad Hamzah Iqbal

3. Apa yang anda akan lakukan sekiranya boleh kembali ke masa lampau

Sambung belajar.. & buat duit byk2.. pastu buat reunion.. hahhaa..

4. Perkataan yang paling suka disebut / sinonim dengan diri anda.

Bismillah.. tiap2 kali naik kenderaan.. sampaikan keta x bergerak pon aku baca gak..
Oo ye ke?? - ni pon tagline aku..

5. Orang yang sama tarikh lahirnya dengan anda di sekolah rendah

Takdek, yg tarikh sehari selepas tarikh aku ada la tp dgn ex opismate - shah..
Dengan babah & cousin...

6. Siri kartun zaman kanak2 yang paling digemari.

Cinderella, Snow White, Little Mermaid, Sleeping Beauty, Aladdin, Beauty & The Beast ala-ala feminin gitew..

7) Bahasa perantaraan keluarga.

Bahasa Melayu & bahase terbalik.. yg ni mak mmg terer.. pase2 x lobeh walan.. ka'u ngedan laong pon lakah.. seikan ba'ah x hapam.. nawie pon hatu..

8. Orang terakhir yang anda jumpa pagi ini.

Bos.. dah gi meeting...

9. Zaman sekolah : Tingkatan berapa yang paling anda suka dan siapa teman yang paling mengingatkan anda tentang diri anda.

Tgktan 1 sampai 3 & rindu dgn Jaja, Iema & Pushpa.. ape la kabo korang.. Ops.. kalu bleh ubah masa lampau, aku nak satu kelas dgn dorg sampai SPM

10. Bunga paling banyak di halaman / balkoni rumah.

Bunga depan rumah org byk ler, dpn umah aku batu kerikil ade la. nnti tgh kumpul duit nak bli bunga..

11. Baju favourite (sertakan gambar sekalik yeeee)


Baju yg aku tgh pakai skang ni.. Selesa & ngam2.. Dibeli masa kecoh2 KL banjir..

Ok dah cukup ler tu.. penat otak aku berfikir.

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai