Samseng & Hamzah Iqbal


Ni ler ghuper rumah sewa aku. Yg tepi dinding tu rak pinggan yg baru beli. Buat masa ni kena beli yg bajet2 dulu, nnti rumah sendiri baru ler buat rak sesukati makpak aku... Senduk sudip yg tergantung tu pon baru je aku letak sbb slama ni aku beli penyangkut yg mcm siput sedut tu, xtahan lama la.. abis patah riuk dibuatnya... Skang aku guna yg pakai gam, biar sampai ke tua dia melekat kt dinding hehehe...

Yang ni gambo dari dekat wajah terbaru microwave samseng aku.. Reganya biasa2 je la, tp over bajet gak.. Boleh buat bako kek ke? Kalu xleh aku ingat nak bako jer microwave ni, boleh??? Jam tu pukul 8:29 mlm tau, bukan pagi..
Yang sbelah ni gambo anak bertuah aku yg sungguh lasak. Microwave tu pon dah boleh dicapainya.. Mcm tak caya je, dulu kemetot je sampaikan bawah para tu pun selamba je dia leh lalu.. Sekarang kepala dah tersangkut heheheh.... Gambo ni sebenonya dia tgh nangis nak enpon aku, tp mcm tgh tersengih kan? Wahh fotogenik anak aku ni heheh.. x mcm maknya :D

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai