Aku kena tagggg.. Ohh tidak!!~

citt... aku telah ditagggggg.. tidakkkkk!!!!~



1. Nama 'Timang-timangan' anda oleh yg tercyg..?

Sayang lerrr ape lagiikkk :p.. Hamzah Iqbal panggil aku abuu.. sabo je la..


2. Anda seorang yang..(Describe 3 per. tentang diri anda)

Pendiam
Penakot
Pemalu

3. Insan teristimewa ? Describe 3 per. yg mbuatkan dia terlalu istimewa dimata anda..

Penyayang
Pandai ambil hati
Pelawak
Ketiga-tiga perkara di atas mewakili abg & Hamzah Iqbal..

4. Makanan & Minuman favourite anda..

Nasik goreng cina, sbb boleh suap Hamzah Iqbal
Milo ais kurang ais.. sbb tepaksa kongsi dgn Hamzah Iqbal


5. Favourite colour..

Dulu biru, sekarang coklat.. tah nape tah.. kalu leh tikar getah sampai la ke langsir suma nak coklat.. tp laa ni langsir x ganti lagi, fulus ilek.. tungguuuuu.. Tp rumah nampak gelap la.. tuko ke cream bleh tak?? hehehe...

6. Favourite movie past 3 weeks..

Cite ape ek? Rasanya last tgk cite National Treasure 2.. err dengan.. dengan.. haa.. dengan I Am Legend.. Will Smith punya cite maa... 2 ari berturut2 tumpang Hamzah Iqbal kt kg.. Siannnnn dia...

7. Favourite song..

Takdek tp slalu sblum azan dah biasa bukak channel Oasis dgr selawat & azan.. mesti Hamzah Iqbal tenganga... err.. ni tak termasuk kategori lagu kan???

8. Siapa yg selalu membuatkan anda tergelak..

Keluarga, termasuk abg, Hamzah Iqbal.. mak... abah & adik beradik.. Huhuhu rindunya... kawan2 pon x lupa gak... baca email yat pon aku leh tegelak sorg2.. Ym dgn intan pon aku leh tersengih2...

9. 3 sikap yg membuatkan anda stress..

Suka paksa.. xleh buat sndirik ke??
Sombong... plus bodo.. sombong bodo la kan???
Lepas tangan... nyampah!!!~

10. 3 yg mesti ada dlm h/bag anda...

Wallet.. tp slalunya dlm pouch bag abg sbb ngelak dr kena selongkar Hamzah Iqbal
Henpon.. yg dah sengal..
Pencil Box.. brg2 stationaries yg penting cam pen, gam, pemadam, pengasah pensil, selotep.. err.. cam budak2 lak aku rasa.. yg ni abaikan je la sbb slalu tetinggal kt opis..

11. Kali terakhir anda beriya-iya menangis..kenapa..

2-3 ari yg lepas... tengok Hamzah Iqbal kena paksa makan ubat dgn ayah dia.. sedih woo.. x sampai ati je rasa.. Siannn...

12. Perkara yg paling lucu atau memalukan dlm hidup anda...

Pakai kain terbalik.. yg lipat dpn aku letak kt blakang.. Hahahh ni kes ari Jumaat ler ni, balik masak terus tuko baju.. bila dah lambat gi opis aku pon sarong jek.. lepas opis hour baru aku pasan.. sibaik ler aku x banyak bejalan.. malunyaaa.. sibaik xdek org tego..

13. Tag 6 member anda...

Kalu tag mmber yg xdek blog bleh ke??? Heheheh suh dia buat dlm ati ahh... OK ah aku tag Yat... nnti dia post kt blog aku nih...

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai