Ini Saya

Lama tak tengok muka saya kan?? Rindu tak kat saya???



Ni muka saya dari dekat.. cantik tak rambut saya? Sekarang rambut saya dah pendek.. Ibu saya lupa la nak amik gambo saya... Nanti dah amik gambo nnti saya tunjuk rambut baru saya.. Saya tak menangis pon masa gunting rambut.. Saya baik kan kan kan??





Ini gambo saya tgh main2 daun kat opis ibu dan ayah saya... Nasib baik semut api x masuk dlm suar saya.. Masa ni rambut saya nak pendek tp saya tetap ensem kan kan kan???





Ini gambo saya tgh kacau ayah saya semayang... Saya rajin semayang dpn ayah saya, sampaikan ayah saya xboleh nak semayang.. Sekarang ibu saya dah bentangkan sejadah sebelah ayah saya, jadi saya boleh semayang dgn ayah saya...

Ni gambo lantai & kaki saya.. masa ni saya tgh berebut enpon ibu saya.. Pandai tak saya amik gambo???? Tapi lepas tu saya nangis sebab ibu saya pukul bontot saya.. Tu la lenkali saya x nakal lagi, saya x amik enpon ibu lagi.. Nanti saya amik enpon ayah pulak...

Comments

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai