Mana suratnya???

aku tensennn...!!!!
Nape la suma surat2 yg aku buat leh ilang? Padahal elok je aku dah bagi kat bos.. Ade org sabotaj ke? Mustahil.. xdek sbb pon org nak sabotaj aku.. ke bos aku yg sabotaj???
Dah bagi dia surat tuk semak tp dia ckp dah bagi aku balik tuk edit tp aku x bagi balik kat dia tuk sign.. arghhh!!~ Korang paham tak ni? Nasib ah.. aku still nak cite..
Skang jabatan dah call tanya surat, kalu x dpt surat dr kitorg dorg xleh proceed bayaran.. Tapi aku dah bagi bos suh sign kelulusan, dlm fail pon xdek sbb mesti la aku kasi dia yg original.. Dalam sistem bos dah luluskan tp mana suratnya???? Masalahnya skang ni kalu aku tanya dia mesti dia kata dia dah bagi aku balik.. Bos always rite kan???? Arhghhhghgh lagi..
Esok konfem jabatan call aku balik.. leceh ahh!!!! Tensen.. tensen.. sakit jiwa dah ni.. Dah la surat aritu dia kata aku yg uruskan tp aku dah cek dah, bukan aku yg hantar & fotostat surat tu.. skang surat original dah ilang & sape yg kena blame???? sape lagi!! Aarghhh lagi lagi lagi...
Tadi pon aku mintak surat jabatan kat dia (surat lain, bukan surat yg xjumpa lagi tu), dia leh cakap dah bagi aku.. aku ckp ler dia xbagi lagi & masa aku bagi kat dia, dia tgh call.. Carik2 jumpa dlm tray & siap ckp dgn aku lagi lenkali fotostat dulu surat tu, hantar kt jabatan, filing & bagi kat dia.. lerr, sblum ni manade dia ckp pape... ok jek.. Dah jadi camni baru nak suh fotostat.. Sekarang ni, surat yg jabatan mintak tu mana???? arghapw9e58a97*&_&_80.. Konfem, kepala aku dah migrain!!!

Comments

  1. wuii, suatu benda yang kena sabotaj, tapi tak tau kena sebotaj oleh sape atau subjek apa..hurm,,mmg pning pon kak.

    sba jek la akak.
    bos mmg sllu ny btol walupun dia salah. kita tak buat kerja dia cakap kita curi tulang. tapi kalu dia yang tak buat kerja, dia cakap dia kena release tension supaya nnt dia conduct syrikat lebih keyakinan and watever...

    lumrah hidup akak.
    insyaALLAH ada hikmah.

    p/s : comel anak akak.

    ReplyDelete
  2. Huhuh bukan sabotaj pon.. salah paham sbenonya... bos pon x ckp pape so kita ni elok je kena blame.. rupanya org lain yg buat...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai