Rindu lagi.. Ah.. Ah..

Bila bukak balik gambo2 dlm folder abg, tetiba tekenang balik Hamzah Iqbal masa baby.. sat nak flashback balik..


Hamzah berumur sejam (bleh ke ckp camni?.. Kiranya sejam selepas dilahirkan laa..) Gelap ek Hamzah Iqbal ni.. Masa bersalin dulu tedetik gak dlm ati, ala.. nape anak aku gelap.. Nauzubillah.. cepat2 aku mengucap 2 kalimah syahadah.. Ish xbaik aku mempersoalkan kejadian tuhan ye tak? Nasib baik aku cpt sedar... Ish mulut xmakan saman betul!!..



Hamzah Iqbal masa umo sebulan.. gambar masa Aqiqah kat kg Semerah, Batu Pahat...

Gambo dengan abg masa Aqiqah Hamzah Iqbal.. Masih lagi dlm mood berpantang tp x mcm org berpantang sbb aku pantang nak berpantang ni (cuba kira ada bape byk perkataan pantang dlm entry ni.. tpxdek hadiah la sbb buat keje giler ahhaa).. Aku bukan tido ye masa ni, mata aku mmg camtu sbb alah kat flash (kalu ita.itu alah kat habuk, aku alah kat flash bleh ke??).. So kalu nak begambo dgn aku, pastikan flash ditutup (mcm ler selebriti, org nak begambo dgn aku hehe.. pasan sndrik).. Cina kedai gambo slalu marah aku sbb susah nak amik gambo paspot, mesti mata jd pejam.. agak2 kalu aku letak lidi kt kelopak mata ni, nmpk x dlm gambo paspot?



Hamzah Iqbal genap setahun, selebret kt Times Square.. Cam biasa la gambo blur sbb guna tepon ngokngek nih.. Bile la dapat tuko HTC, Nokia N95 ke.. (huhu.. kalu abg baca ni mesti tensen dgn aku.. kikiki..)

Rindunya kenangan2 masa Hamzah Iqbal baby..
Nnti sok2 aku updet plak pasal Kelisa Kesayanganku yg telah bertukar owner.. Huwaaaa....... rindunyaa!!!


Comments

  1. ok nnt kita tutup flash yer hikhikhik

    ReplyDelete
  2. haha...kelako lah ko...nak letak lidi aku x tahan tuh..sgt la lawak....umah kita abuk x kan ilang ek..hehe

    ReplyDelete
  3. hehe ala baby gelap ke puteh takpe..anak kita juga kan..kdg masa baby lain dah besar cerah pula..

    teringatlak aku masa peknen dulu..seminggu lebih dok telan kopi ais kat opis sbb teringin kan (sblm ni tak minum kopi)...sampai kena perli ngan member nnt kuar anak itam, sy ckp itam ke puteh..anak aku gak bkn anak korang, last2 kuar la damia, pastu aku ckp balik kat member tu ..takde pun anak aku cam kopi ais....muahahahhaha

    ReplyDelete
  4. vp.. tima kasih sbb memahami.. ahahha..

    ita.. amik gambo tuk carta organisasi opis pon tersiksa jiwa raga sbb kena cover mata, mau 3x amik..

    aleeya.. tul tu, cuma tetiba tedetik camtu.. sbb ayahnya slalu kacau, nnti dpt anak gelap cam kulit dia.. & prangai pon ikut ayah dia, tu yg cam tedetik.. nape anak aku xikut cam aku. heheh..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai