Sebelum, selepas.. melepas!!

SEBELUM


mejaku yg bersih hasil dari 5S..


SELEPAS

Ni atas meja, buku vot yg tgh disemak..



Yg ni kat rak sbelah aku.. huwaa.. Tgk ler bz giler sampai xsempat mengemas.. Buku2 vot suma tu Jabatan dah call nak ari ni gak.. giler ape.. Dah la anto lewat, tp nak cepat lak.. sabo je ah.. Dah la tgn aku ada 2 je, kalu ada 8 ke 16 ke bleh gak aku siapkan 5 minit stiap buku vot.. Kertas recycle yg rak paling atas sbelah kiri tu pon mula2 je elok susun, pastu main campak je.. Boring ah tgk keja2 ni suma.. baik tgk anak aku..




Amacam? Ensem tak misai & janggut saya??? Cam santa klaus la plak..



Ni ikut mata ibu saya... Bulat kan.... (mata sedihh je)..


Huwaa.. lunch hour dah abis.. dah kena buat kije.. nenanti la aku singgah blog korang ek.. tunggu!!..

Comments

  1. ooo...kezibian.. patutler tak berapdettt..macam kakak ko jugak..hehehe

    ReplyDelete
  2. Ni santa klaus Little Version eh..hehe..comey rr

    ReplyDelete
  3. ni la santa klaus chumil ksygnku...

    aku bz la kaklong!!!

    ReplyDelete
  4. eh..lawa lapik meja opis ko tuh..ade x gmbr jirapah?!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai