Budak Baru..

Alaa.. enpon tetinggal, baru nak upload gambo hadiah tuk Mia Nur Khalilah... sori long, xdapekla den nak melelehkan air lior hang menengok gambo hadiah tuu... next next time ja la ek..

Arini ada sorg budak praktikal baru masuk, dari UM.. Cun??? Manade budak praktikal yg tak cun.. pastu umo lak yg muda ala2 24 thn gitu.. Haruss jantanzz-jantanzzz kopakebana kat sini teleng melihatnya.. Sampai ada yg telanggo lemari, hahahah pelik tak??? Dah ada anak/ bini/ tunang/ awek pon leh cair tgk pompuan lain.. sabau je la..

Pastu Monitor budak tu rosak (sbenonya tu monitor aku, aku dah kidnap monitor dia heheh) pastu dengan rasa tanggungjawab (hahah bersalah sebenonya) aku pon buat lah aduan, kebetulan buat aduan kat laki sndiri (bahagian jaga brg2 nih), so janji nak dtg pagi.. tup2 lepas lunch pon x sampai2 lagi laa labuu, terus aku call buat reminder.. X sampai 5 minit dah sampai.. Pastu membebel je la nak tuko itu ini, aku plak leh simpan kabel monitor tu kt laci.. Hangen je mamat tu.. Ada je kabel yg x cukup.. Pastu kulu kilir ler carik kabel, sibaik ada officer IT kt sini, kalu x makin hangeeeeennn je laki gua..

Pastu yg kelakonya, bukan main lagi laki aku pesan kt aku kalu nak bukak komputer tu pastikan itu ini la begitu begini la.. Aku pon hangguk je la.. Pastu budak praktikal tu dok perati je dari tepi.. Lepas laki aku bagi nasihat ala2 2 muka surat, dia terus blah.. Budak praktikal tu pon hangguk2 pastu ckp tima kasih (sambil laki aku blah).. pastu sengih2 kat aku.. ha ah ek baru aku tepikir, apsal la laki aku x pesan kat budak ni, kan tu komputer dia.. huhuhu beria2 dia pesan kat aku, aku pon leh lupa.. sibaik la bdk tu dengo hehe..

Segan kottt... cececeeehhh!!!

Kt sini ada sesi makan pisang goreng sambil mengayat budak praktikal.. Huhuh budak tu pon layan baeekk punya, cam dah kenal lama.. Gitu ler kalu nak berkawan, bukan macam aku nih.. Kera sumbang!! Masa baru masuk dulu senyap giler, tp muka sengihhhhh je.. Org nak tego pon takut sbb pendiam sgt.. Gitu ler aku.. Kang terlebih ramah takut org x sker.. Tp aku tgk budak2 skang terlebih ramah lak.. Sbb tu ramai kawan ye tak??? Takpe la.. sape yg nak kawan dgn aku huhuhu...

Comments

  1. laki ko takut ko marah x..tu yg dia x brani ckp ngan budak tuh..haha

    ReplyDelete
  2. tah la.. mmg lawak ah..

    mungkin dia ngejor masa kot..

    (ibu_hamzah bukan seorang yg penjeles.. hahahahahah ye ke)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai