Hadiah Untuk Mia Nur Khalilah..








Hepi Besday tu Mia Nur Khalilah... (05.06.07).. Sori ler rasanya Ibu tak dapat turun KL bulan Jun ni sebab kena pi Philadelphia (Baca : PD), so sempena besday pertama Mia, Ibu cuma dapat tunjuk hadiah2 ni je. Kalu nak baju tu sila lah tunggu lagi sminggu sbb ada problem dgn pos xpress (sbb terbeli sampul kecik hehe).. Sila tunggu yee... besabar itu separuh dari iman...
(2 baju 1 seluar je tau.. Gambo banyak2 tu gimik je heheh.. )

Comments

  1. wah gap..aku suka gap..cun ooo

    ReplyDelete
  2. ita, kalu anak ko girl leh la aku blikan sbb byk baju girl kt sini.. tp yg boy punya biasa je.. tensen aku.. (jeles nih)..

    oooo tauruzmama, baju sape lagi kalu bukan baju anak buah kita.. kalu anak tzmama kecik lagi bleh kita blikan gak.. kt sini kedainya jual baju baby jek.. nak carik baju baya hamzah pon susah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai