Semalam

Thanks to along yg menganugerahkan award ini.. Disebabkan aku dah pengsan kt blog dia, so kali ni aku da xboleh buat eksen pengsan2 lagi.. so aku kena buat cara lain lak.. Sblum tu silalah jeles dgn award aku nih :


(kt opis aku ni time kije xleh bukak rokyu, so susah sket aku nak amik add award ni.. So kalu xnampak tu buat2 nampak la ek, atau pun pegi je kat capkunci.blogspot.com, sama je awardnya heheh) (nmpk sgt aku buat entry ni time kije hehe)..

Tima kasih mak abah adik badik suma sbb tanpa kalian, aku xtau nak guna komputer, kalu xtau nak guna komputer camne aku nak accept award ni kan?? Tima kasih jugak kat hubby yg terchenta & anakku yg ensem lagi chomel lote ala debab gitu..

Award ini untuk kalian!! (sila paste sendiri dlm blog masing2.. Err korang ada blog ke??? Hahhahaa...)

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Ok entry baru.
Smlm aku berjaya membuat sarung bantal baru tuk hamzah iqbal.. sila jeles lagi sekali..

ini sarungnya :


Wowo ada renda2 lagi gituk.. Disebabkan tali getah yg cinonet aku dah buat guna ukur tikar getah aritu & aku xingat mana aku letak (boleh bygkan tak tali getah buat ukur tikar getah?? boleh tepat ke ukurannya?), so aku siap buat taliiii ttuuu...... jap bangga sat..
Kain tu dah lama aku beli, sejak dok KL lagi. Masa tu ingat nak blaja buat baju kurung so bli la kain murahan.. Skali sampai pindah sini pon x blajo2 lagik.. Yg renda2 tu lagi ler klako.. tu aku amik dr tudung yg aku dpt skali masa beli baju tunang kat masjid india hahahah.. siot jek.. Tudung tu licin & bekilat sgt rimas aku dibuatnya.. Aku carik renda x jumpa (tipu tul, mana penah aku simpan renda) so ada la idea guna tudung nih.. Lgpun menyemak je simpan dlm almari, baik aku buat mende lain..

Ini ler ghupernya rumah aku yg seperti Batu Pahat dilanda todak selepas sesi menjahit.. Susah tul kalu ada anak yg suka mengemas ni.. Kalu boleh dgn tikar2 tu skali dia nak lipat.. ada hati nak tlg angkatkan mesin jahit.. tak padan dgn cinonet..
Yg klakarnya, selepas berhempas pulas 2 jam (2 jam tuu.. beginner ok la kan.. nak buat cemana kalu dah dpt pembantu yg suka mengemas).. siap aku sarungkan bantal tu lagi.. skalinya kannn.. skalinya..
Hamzah tanak bantal tu la.. huwaa...... tensennya!! Siap dia pulangkan balik kat aku "maa... nanak.. nanak!".. Kalu aku paksa gak dia pegang bantal tu, melalak2 dia nak pulangkan balik.. ape kes lak nih!! adakah bantal aku tu terlalu cun untuk dia yg ensem?? kecik ati ahh cmnih..
Aku try bukak sarung & bagi balik bantal tu, elok je dia peluk & bawak tido.. Huwaaaa teruk tul!! Aku cite dgn laki aku, siap dia gelak2 lagi.. ceh!!
Nnti la sambung cite..

Tgk gambo dia ni tgh minum air apple susu (buat sndiri tau, tetiba terngidam lak mlm td).. Tepaksa belenggeng sbb air tumpah.. kalu x tumpah, bukan budak2 ler namanya ye tak??

Comments

  1. wah best dpt award..x ingat sikecik wat sepah ek..hehe

    ReplyDelete
  2. tu ah rasa cam nak flying kick je.. sibaik anak sndiri wahahah..

    ReplyDelete
  3. dia nmpk cam alien gamaknya corak bantal tuh akkakakakakak..cam anak ank tah pehal tah dlu x bley lngsung tgk barney tp skang dh ok. gamaknya tbayang dinosour besaq kot hehhehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai