Tag...

Nak jawab tag dr Oli... (Sori Oli lama gilerrr baru aku nak jawab tag nih.. )

Tag :

1. Post YOUR photo wearing red, may it be red top, bottom, the least would be red accessories if you hate wearing red. If you can't find one, u still have an option. Either post your significant other's photo or your child's photo, if you have one. Of course they should be wearing red.

2. Let us know the reason why you were wearing that particular day. Was it your birthday, is red your fave colour or was it the shirt that you first saw in your closet that day?

3. Tag 5 people close to your heart from your blogroll.

Ini jawapannya....


Aku & Hamzah Iqbal serrrrrbaaa merah...

Masa ni majlis sanding sambut menantu (kenduri kawen adik ipo aku).. kt rumah ibu mertua aku kat Semerah, Batu Pahat...

Kiranya baju aku tu utk kaum perempuan sbelah pihak lelaki.. baju melayu hamzah tu plak tuk kaum lelaki (mesti la kan xkan lelaki pakai baju kurung plak??).. comey jek hamzah pakai baju melayu.. x rimas plak tu!! Slalunya mesti dia melalak nak bukak baju, tp aritu sampai ke tengahari dia bertahan.. Itu pun aku tepaksa tuko baju dia lepas dia tumpahkan sirap bandung kat baju tu.. Sabo je la.. tepaksa begambo dgn pengantin pakai tshirt je (tp still warna merah)..

kat bawah ni gambo adik ipo aku tgh besanding..



Selamat Pengantin baru buat Apiss & Erin..

p/s : biras aku ni pandai masak tau.. malu i.... hikhik..

tuk no. 3 tu xleh la aku nak mengetag org lain.. sbb aku xtau nak tag sape.. rasanya suma dah kena tag, aku je lambat nak menjawab hehehe..

Comments

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai