HATE YOU!!

AKU DAH STRESS TAHAP GABAN.. MIGRAIN KEPALA HOTAK AKU NIH DAH TAHAP MAKSIMUM DAH NI HA...

KALAU AKU LA.. KALAU AKU.. AKU TEMBAK DENGAN SENAPANG GAJAH!!!

DADA AKU DAH SAKITTTTTTTTTTT SANGAT!!



YA ALLAH YA TUHANKU, KAU PERKENANKAN LA DOAKU INI.. KAU MAAFKANLAH DIA WALAUPUN DIA TELAH MENZALIMIKU.. KAU BUKAKANLAH PINTU TAUBAT UNTUKNYA SEBELUM TERLEWAT.. KO TABAHKANLAH HATI INI DAN BERILAH KU KEKUATAN UNTUK MENEMPUH DUGAAN INI.. SESUNGGUHNYA ENGKAULAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENGAMPUN..

AMINNNNNNNNNNNN.............



sesungguhnya entri di atas bukan ditujukan buat suamiku (ilebiu mwah).. sesapa yg terasa tu cepat2 ler taubat sementara pintu taubat masih terbuka, tak takut ke seksaan neraka bagi org2 yang menzalimi orang lain??

Comments

  1. ade aper nie ibu hamzah?..citerlah dengan kite..sabar sabar ek..saya baru sahaja berkunjung ke blog ibu hamzah, bertanyakan yg katanya ibu hamzah ada email saya? email yahoo saya memang kerap problem. nanti call saya di 0122871950 yea. salam buat si kecil yg comeii :-))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai