HUHUHU

Memang Bz betul sekarang ni.. Bz mencarik rumah, bukannya buat kije hehehe.. Tp kije pon bizi ler jugak...

Semalam lunch hour sempat la lari ke rumah baru mmber aku (aku drive tau!!), pergh terasa menumpang seronok la kt rumah mmber aku ni & sempat berangan ada rumah sendiri.. Jenuh la aku mendesignkan susun atur perabot dia dari living hall sampai la dining hall.. Apa yang aku teringin sumanya aku suggestkan kt dia, xsangka dia berkenan.. Huhuh.. Puas gak la ati aku sbb nak susun umah sndiri tah bile, bior ler aku tulung kwn aku susun rumah dia plak. Yg bestnya, kitchen cabinet suma dah ada tinggal nak touch up sket2 je.. rega rumah tu kira dah kawtim skali dgn KC la... Porch dpn beso gedabak, sampaikan kalu Hamzah Iqbal naik beskal kt situ pon rasanya puas giler.. Letak meja lepak & pasu2 sket pon dah lawa.. eii start ler aku berangan..

astu gi la tgk rumah yg mmber aku ckp ada org nak jual, stakat lalu je la sbb lupa rumah yg mana satu.. Dpt tengok luar rumah pon jadilahh.. Beria2 aku cite dgn abg, & abg pon dah approved, tinggal nak gi tgk je rumah tu InsyaAllah petang Khamis ni.. Hikhik.. doakan la ye segalanya settle...

Pastu ada cite pasal Hamzah Iqbal, masa amik dia dr rumah pengasuh terus pengasuh dia bgtau pipi kiri bawah mata dia lebam coz jatuh dari kerusi malas.. Hamzah Iqbal kan suka terjun so kunun2 nak terjun dari kerusi malas sekalinya kaki dia tersangkut kat tali2 kerusi tu terus ler kepala terantuk kat lantai.. Lahai siannya anak ibu nih!! Tak sempat pon aku nak tuam sbb melayankan perasaan si mamat ni yang makin lasak & manja..

Semalam ajar dia mengira.. Pandai pulak kira dari 1 sampai 5 :

atu.. uwa.. iga... mpat.. emaa... pastu terus jadi lapan, spoloh.. Hahahah ok la tuh.. pelan2 kayuh.. Itu pun aku dah bangga giler, belum 2thn lagi hehehe.. ABC pon bunyik dah ada cuma berterabur.. asik dgn ACM jek, wan tu trii pon tu je la yg dia tau.. four takdek terus ke five hehehe... suka sgt dgn no. 5... Pastu aku baca la Aliff baa taa.. terus dia senyap.. Heheheh salah aku gak sbb khayal nak suh dia membaca sampaikan lupa nak ngajo dia ngaji.. aritu kt Carefour ada cardboad blajar jawi & sembahyang, nanti nak belikan la.. Dia tu cepat sgt nak meniru cakap org.. Contohnya mcm baby... Mula2 ckp bebi.. tetiba tuko jd babii lak.. adoiiiiiii....... riso aku!!! Kang kwn2 dia cakap babii.. dia ingatkan baby lak..

Ok la time kije..

Opss, tahniah kat kawan aku sbb dpt naik jd W27 hikhikhik..

& Tahniah kt kawan2 HUKM (sekarang PPUKM kan?) dah dpt W32 & W27 gak hehe.. musim naik pangkat nih!!!..

Comments

  1. selly, ko nak beli rumah ye..
    aku doakan semoga cita2 tercapai..
    gembira tgk kawan aku bahagia.. hehe

    weih bila lak turn ko naik pangkat?

    anak maria pun isnin aritu jatuh kat jalan..masa babysitter bawa kuar jalan2
    lebam kat dahi sebesar2nya, calar lutut..
    nangis tak benti2.. malam merengek2
    dah tuam2..ok sket dia..

    ReplyDelete
  2. heheh xsabo nih nak ada rumah sendiri..

    aku nak naik pangkat??? errr dah naik dah pangkat jadi ibu.. tunggu pangkat jadi mak mertua pulak hehehe...

    skang ni hamzah iqbal dah makin ngengada.. tu yg jatuh sket pon nak ngadu.. tp bile lebam2 gini dia ok la plak.. buat derk je cam terer..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai