Baju Kurung Testing..


Gambo dari jauh..



Secara close-up..
Yey, ni baju kurung contoh tau.. Baju ni bebetul ikut ukuran baju melayu Hamzah Iqbal.. cuma diperbesokan sket & labuh sket.. Pastu lengan nampak labuh sbb x klim lagik..





Close-up dengan lebih dekat.. Cantik tak leher ni aku buat?? Cuma bulatnya terlebih sket ke belakang & kertas gam leher tu aku buat terbalik hihihi.. xpe lepas ni dah tau apa2 yg tak betul, leh diperbetulkan...


Testing kt Hamzah Iqbal.. Tengok ler lengannya tu dah mcm baju opera cina.. Siap melalak taknak bukak tu.. Terpaksa aku kejar dia satu rumah nak bukak baju tu.. Itu pun dia melalak x hengat donia..


Nampak tak kaki otomen kt tepi tu? Nanti aku amik gambo otomen yg dah kudung tangannya.. Kunun2 beli yg ada bunyik.. skali bunyik senapang, takdek kena ngena langsung dgn otomen, tepaksa aku bukak je bateri tu.. memekakkan telinga je.. Tengokla Si kenit tu siap bejoget dgn baju x siapnya..

Sbenonya niat sbena nak buat baju kurung utk anak dara si along aku tu.. Tp disebabkan x keluar beli kain, so aku guna je la kain yg ada kat rumah (ingat tak entri psl aku testing jait sarung bantal tu?? ni ler lebihannya).. Takkan la anak akak aku nak pakai baju sama pesen dgn sarung bantal kan?? so aku buat je la baju contoh.. Peh ni kalu aku lupa nak jahit camne, aku refer je la baju nih.. Kainnya?? Tak siap lagi..

Comments

  1. wah pandai ko jahit ek..hehe..suka dia melaram baju tuh..kelako le

    ReplyDelete
  2. dah cam anto cina aku tgk anak aku nih

    ReplyDelete
  3. hehe.. baju contoh?
    pasni aku leh tempah baju nawfal kat ko la selly..eh..eh.. ;p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai