Powered by Blogger.

Fantasi Cin...

 Friday, September 5, 2008

Fantasi Cinta

Artist: Khafi

Dulu kita angankan cinta sehebat kisah lagenda
Aku laksamana engkau puteri di gunung kita bersemadi
Kau aku cinta itulah kata terakhir buat diriku
Jiwa gelisah kita terpisah akan aku tebus dirimu

Cinta kita berdua memang tiada penghalangnya
Sekukuh tembok batu pasti juga kan runtuh ku rempuh
Cinta kita berdua seluas langit tanpa hujungnya
Takkan tercari semua terletak di hati

Mereka bilang cintakan hilang sebelum kau temu yang baru
Jika tu benar tak terciptalah puisi ini untuk dirimu
Kau pejam mata fantasi cinta guna mata ketigamu
Aku pimpinmu terbang ke sana tuju istana rahsia

Cinta kita berdua memang tiada penghalangnya
Sekukuh tembok batu pasti juga kan runtuh ku rempuh
Cinta kita berdua seluas langit tanpa hujungnya
Takkan tercari semua terletak di hati

Hulurkan tanganmu jika kau terjatuh
Ku di sini untukmu… (ku di sini untukmu)
Kau bersedialah untuk menerima
Cinta yang takkan luntur…

Cinta kita berdua memang tiada penghalangnya
Sekukuh tembok batu pasti juga kan runtuh ku rempuh
Cinta kita berdua seluas langit tanpa hujungnya
Takkan tercari semua terletak di hati

Dulu aku suka lagu ni.. suka sgt.. skarang susah nak dengar ek lagu ni kt radio.. Agaknya lirik ni dah berakhir dgn tragedi kot.. dah tak berbunga2 mcm awal lirik.. sbb tu x dengar dah lagu nih..

ah.. korang paham tak? tak paham sudah!!

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP