Tribute Untuk Abah

Sempena Besdei Abah yg dah lepas... 5/9/2008.. Ni Tribute Khas Tuk Abah..

Dulu..

Aku bebetul tak suka bile abah marah2 aku...
Abah selalu menangkan adik aku dari aku..
Selalu terasa yang abah xsayangkan aku...
Kadang2 terpikir ape lagi yg aku perlu buat tuk jadik anak yg abah banggakan...
Ape lagik??? Tah ah.. kadang2 aku buntu..

Tapi sekarang..

Nyesal tak dengo kata abah, kalu tak mesti aku dah berjaya genggam sgulung ijazah...
Abah menangkan adik aku sbb abah nak aku jadi seorang kakak yg bertanggungjawab..
Abah tak tunjukkan kasih sygnya terang-terangan... Aku jek yg tak paham...
Aku nyesal bagi surat tu.. Nyesal sgt2..
Kalau la masa boleh diputar.. Aku takkan kasi surat tu pada mak abah aku...
Aku harap abah maafkan aku atas segala salah yg penah aku buat dulu..
Aku dah banyak hampakan harapan abah..
Aku patut bersyukur aku masih ada abah sementara orang lain tak bernasib baik macam aku..
Aku dah tak boleh teruskan lagi entry nih.. Kang sebak lak kt opis nih..

Pape pon Selamat Hari lahir, Abah
Semoga panjang umur dan murah rezeki
Semoga cepat sembuh..

Angah mintak maaf!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai