Powered by Blogger.

Apo den buek mlm ni??

 Wednesday, November 5, 2008

1st time update kul 10mlm. Ni baru balik dr Klinik & lepak skejap kt opis abg.. Doc kata aku kena demam virus.. Tah virus ape aku pon tak tau... Muntah & pening tu biasa la.. tp sejak mlm semalam tetiba bila malam je badan aku panas sgt smpaikn muka aku terasa bahang semacam.. Aku pon terpaksa tido asing dr abg & Hamzah Iqbal coz aku rasa tak selesa.. Panas tu ilang dlm kul 9 pagi gitu laa.. Tu yg aku terpaksa amik MC.. Doc pon tak tau nak bagi ubat ape.. Janji dpt ubat tahan muntah jadi laa..

Semenjak ngandung ni slera makan menjadik2 tapi arini aku xlalu nak makan.. Pelik tul!!! Dok rumah pon mati kutu.. asik layan muntah & pening jek, sibaik la ada pc leh main game.. Kalu leh online lagi best..Hhuhu bile nak masuk tenet nih!

Ni ada sket perkembangan Hamzah Iqbal.. Semalam aku berebut bantal dgn dia.. Pastu aku tunjuk la bantal yg ada kt lantai.. "Tu laaa bantal Hamzah.. ni bantal ibu.." Nak tau dia kata ape?? Dia kata "ohh ye!" ahahhaahahaa... cam org dewasa lak... Muka lak takde prasaan, terus baring atas lantai.. Hihih aku je yg tergelak sorg2..

Pastu Kak nin pengasuh Hamzah Iqbal bagitau, skang bile dia bersin je siap tutup mulut & cakap 'Alhamdulillah!'.. Huhu sejuk perut aku dengo... Ni mesti dia tiru ayah dia.. Pastu lately ni dia asik ciritbirit... pastu bontot mesti naik ruam sampai luka2... Sian tul..

Kak nin kata, kalu budak2 camtu slalunya nak dpt adik.. ni org jawa la kata... Aku sengih la.. Mmg betul pon Hamzah nak dpt adik.. Kebetulan kot!! Pastu dia suh mandikan Hamzah Iqbal bawah kelengkang aku.. Hahahah xleh aku bayangkan.. Aku try la kan.. Beh tu ubat doc suma xjalan.. Tawakkal je la..

Alhamdulillah Hamzah Iqbal da tak ciritbirit lagi & xmeragam la sgt.. Kalu tak salah sikit pon nak merengek.. Rimas aku..

Ok la.. Laki den ni ha tgh sebok arrangekan laptop opis.. Cam tak nyompek2 nak buek esok.. lenkali kito jumpo laie.. Itu pon kalu den tak bz.. Minggu dopan ado miting.. Rasonyoo bz la kott..

3 comments:

achee_b165 November 6, 2008 at 5:37 PM  

wahh...cerita malam2 nie yg bahaya..hehe!!

emm...biasa la tu..muntah bwkn budak kot... dh brapa bulan ek?? dh lama x singah..da lupa lak..hehe!!

~mamaREDZHA@p-na~

mrs hafiz November 9, 2008 at 6:48 AM  

tak lalu makan, jgn miss amik supplemen k.. aku hrp ko sihat, bb pun sht ye selly

Ibu_Hamzah November 10, 2008 at 11:29 AM  

oo mama redzha.. kejap doc kata 7mggu, jap 8 minggu sampaikan kita pon konfius tak tau ikut yg mana..

oo maria.. thnks ye.. supplemen mmg aku xkan lupa sbb ada doc tak bertauliah kt rumah tu yg slalu jd reminder hehehe..

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP