Powered by Blogger.

Kawen & Boring..

 Monday, December 1, 2008

Selamat Pengantin Baru buat 'Bachelor Of The Year' Shaharudin & Aida.. Semoga berkekalan hendaknya hingga ke Anak Cucu..'..

Ensem ek orgnya, pengantin pompuannya pon lawa.. Kiranya mcm pinang dibelah dua laa.. Ni dah dpt yg ensem & lawa2 ni jgn pulak ngada2 carik lain.. Tak baik tau!!



Ni gambo kenduri kt rumah lelaki.. Yg rumah pompuannya tak pegi.. Bukannya kenal pon.. Pengantin lelaki mmg sempoi, kat mana ada kamera, kat situ la dia pandang.. Siap amik sendiri bunga pahar tuk tetamu.. Mmg sempoi!!.. Itu la Din yang kitorg kenal!! Time nak balik aku angkat tangan, dia pon siap angkat tangan dari pelamin.. Hahahah lawak tul!!


Konvoi ke sana follow Kak Ila & future ehem2... Intan & Kak Noni (xdek dlm gambo).. Rindu kt korang.. Suma makin slim.. aku jek yg ngembang hehe..


Kan aku dah kata.. ngembang kan??? Pedulik la kan???


Hamzah Iqbal yg lari dari kompang.. Siap tutup2 tinga.. Sian anak aku..



Sibuk mkn jeli.. Sampai 2 mangkuk dia bedal..



Pelamin anganku musnah.. hahhaha.. Mesti ada yg terkilan tgk pelamin nih.. Hihihihi.. ada kisah disebaliknya...
................................................................

Pastu pagi tadi ada meeting penutupan akaun.. Kitorg ni pon pegi ler dgn boringnya.. Tak caye? Tgk la muka boring kitorg nih..


Abui dgn kerongsang barunya.. baru beli pagi tadi beb..


Sorok2 amik gambo bawah meja meeting.. Bos bebel kt dpn, kitorg ngelat kt blakang..



Haa.. kan dah kata memasing tgh boring.. Mulut aku cam ilang je kan?? Opss.. camni ler aku pepagi.. tadek mekap2.. Sbb pepagi lagi dah lapor diri dgn cik toi(let)..

Itu je la kisah aku.. Byk kisah sbenonya, tp kita cite di lain hari la pulak ye tak??

2 comments:

mrs hafiz December 3, 2008 at 2:05 PM  

ngembang bersebab tak apa la.. comel la tu.. moga anak yg kuar comel montel ye.. :p

Ibu_Hamzah December 3, 2008 at 5:16 PM  

InsyaAllah.. thnks coz doakan aku..!!

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP