Selamat Tahun Baru

Selamat Menyambut Tahun Baru Hijrah & Masihi.. Ingat tak lagi azam thn lepas? Dah dpt capai ke belum??? Ape pulak azam tahun nih??

1. Azam tahun nih, aku nak jadik isteri yang makin solehah, InsyaAllah.. (bukan selama ni tak solehah, cuma nak jadi lagi solehah.. tapi xdek la sampai bertudung labuh suma)..

2. Nak jadi ibu mithali (wah wah wah..) & lahirkan baby yang comel & akan membesar jadik anak yang soleh/solehah..

3. Nak kumpul duit bebanyak..

4. Belum pikir lagi.. tempat kosong ini akan diisi kemudian (diisi dalam pala otak sndirik je)..
.................................................................

Sblum tu nak cite psl Hamzah Iqbal.. jom tgk gambo-gambonya..







Gambo budak notti yang sedang dipujuk slepas ngamuk sbb nak mandi2 kat Kolam Air Panas Sg. Gersik.. Geram tul!!! Kunun2 saja bawak ke kolam air panas tu ajak main kt taman permainan, bila dia dah jatuh & lututnya luka.. pujuk la dgn mandi kt kolam tu.. Skalinya dia melalak xnak balik.. Dah la tuala, baju, pampers suma xbawak sbb xdek niat pon nk mandi... sibaik ada baju basahan kt bonet & pampers terpaksa recycle balik, sibaik kencingnya tak banyak.. & sibaik gak rumah mertua aku dekat je kt situ.. Tepaksa la pakai pampers & baju je (sbb seluar dah basah buat mandi kolam)..

Balik2 rumah terus ajak dia mandi lagi tp dlm besen la.. Ni yang aku sebok2 amik gambo budak tgh epi dipujuk.. Puas aku adjust tak kasi tunjuk bebirdnya hehehehe....


Aniwei!! Selamat Tahun Baru!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai