Cupcakes & KL...

Aku lupa nak attach gambo masa gi KL & masa blajo deco kek aritu ek.. gambo masa blajo xdek sbb tak amik.. along ada la amik.. aku letak gambo Hamzah Iqbal & gambo lepas blaja je la ek.. enjoi!!..



Hamzah Iqbal yg tgh eksaited dpt beli keta mainan sampai 12 bijik.. sebaik sumanya cuma RM10 jek.. Itu pun sbb eksaited main dlm keta sampai termuntah2.. wangi keta.. hahaha..


Muka sebek!!


Hamzah tgh pujuk neneknya bukak tupperware kek hehehe.. tak tahan beb tgk godaan.. Mia Lila & mamanya menten ayu huhu..


Aku tumpang semangkuk..


Alalala tomeinya mulut hamzah iqbal.. Begambo dgn Cinderella, deco tuk cupcake yg dah dikidnap oleh anak aku.. (Erk Cinderella tu yg patung tu tau, bukan aku hihih)..


Weeee.. muka tomei lagik!!


Aku lak buat muka ayu.. Tak malu sunggoh!!


Aksi melarikan Cinderella (abaikan Cinderella tak jadi kt blakang tu)


Sibuk promote Cinderella..


Aksi comey sambil diinterprem oleh tangan aku.. Suka la gambo ni, cam muka baby je Hamzah Iqbal..


Ni la rupa cupcake yg dah dideco.. yg kosong kt tengah2 tu sbb Cinderellanya telah dikebas org.. (u know who u are) ahahhaha...

Model cupcakes.. aku paksa Jujen makan deco bentuk baby sbb aku tak sanggup nak makan.. Sampai ati ko kak ko gigit baby tu!! huhuhu..

Ni ler ghuper cookies yg aku deco.. Tak nampak ek.. Manis sangat, tak sesuai tuk budak hyper cam hamzah iqbal ni sbb lepas makan terus tak reti dok diam..


Gaya menunjukkan betapa sedapnya cookies..


Sesi menyuap neneknya.. Cayang nenek!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai