Gelagat Hamzah Iqbal

Ni antara gambo2 kat dlm Hotel 'Budget' kat area PoliJB...


Dia dah pandai mintak aku duit "Ibu.. nak uwitt!!". Aku bagi la singgit.. Dia punya hepi mcm dpt duit sratus!!



Guardian kan ada Promosi & dptlah baucer diskaun & collect stem tuk beli Paddington Bear.. Seboleh-bolehnya dia suh aku buat memek muka sbijik cam bear tu (memek ok, bukan memey :p).. Lastly aku suh dia buat sndiri muka bear & amik gambo dia sebelah dgn Paddington Bear.. Muka lawak la pulok jadinya.. hahaha..




Pastu dah boring buat muka Bear, dia buat muka camni la pulak.. Cemacam la anak jantan sorg nih!! Nnti dia panggil "ibu.. ibu..!!" pastu suh amik gambo heheh..




Close UP!!..

Comments

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai