Powered by Blogger.

Aku dah tak berat lagi

 Thursday, April 23, 2009

Aku dah masuk 8 bulan minggu ni.. Sepatutnya ujung2 bulan pregnancy ni berat makin bertambah.. Tp nampak gayanya berat aku makin kurang 1kg.. Nurse dah bising sbb baby beso tp aku makin kecik, nnti aku jugak yg xdek tenaga tuk diri sendiri.. Bak kata doktor, baby ni cam parasit.. Apa yg kita makan tu dia akan amik sket tuk dia.. Tp kalu aku makan sket, tp baby amik banyak.. Apa yang tinggal tuk aku?? Huhu aku tak kisah (Aiman tak kisah!), janji baby aku sihat & aku pun sihat..

Nampak makanan pon cam dah tak bernapsu dah.. Endingnya aku minum air bergelas2.. tp nasik masuk pon tak.. Pagi ni dah siap2 beli kuih takut lapar, tapi sampai ke petang ade lagi atas meja.. Pelik tul!! Lunch tadi kuar dgn abg gi minum cendol, slalunya laju je aku order nasik lemak.. Kali ni cendol cepat je abis.. Pastu aku tgk je abg makan nasik lemak, mmg tak terbukak selera aku..

Tahla sampai bile aku nak camni.. Nak kata ada masalah, aku ada masalah ke??? Eh, watpe aku tanya korang kan??? Ala sesapa pon ada masalah, beza kecik/besar.. pandai handle/tak pandai handle jekk.. Paling kuat pon makan ati.. Tapi aku tak kottt!! InsyaAllah.. elakkanlah segala masalah yang merosakkan diri aku & keluarga.. Harap2 kalu ada masalah pon, aku tergolong di antara org yg pandai handle masalah aku.. Huhu..

Orait time's up.. nak balik nih.. Bye!!

4 comments:

maria April 24, 2009 at 10:53 AM  

maria pun hrp berat maria tak naik sgt.. biar berat bb je tambah :)

skrg ni nafsu je lebih tapi xdela lapa pun...kalau melantak, mesti nyesal.. ckp kat diri sendiri, tak mkn pun xpe tadi.. boleh ke?

Ibu_Hamzah April 27, 2009 at 10:17 AM  

hahah sama la kita.. lepas mkn baru nak nyesal hihih

RinaRiz April 28, 2009 at 4:46 PM  

aku dulu asal nampak, laju je aku makan...heheheheh... berat akhir sblm bersalin 76kg :))

Ibu_Hamzah April 29, 2009 at 10:45 AM  

76? hahahah tak berat pon!!! Aku 7bln pon dah lebih dr 76 tauuu!!!

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP