Aku & Hamzah Iqbal



Gambo2 hepi aku & Hamzah Iqbal kt hotel area Masai.. Masa ni abg takdek, gi kelas.. Melaram ler dlm bilik dgn Hamzah.. Tak sangka mamat ni pandai jugak posing.. Ngalahkan ibunya.. Aku mmg fail bab2 melaram ni.. Sempat ler tanggal spec, huhu buruk giler.. Mata lebam!!! Teringat gambo aku masa budak2 dulu.. bukan main tegak lagi aku berdiri mcm org nyanyi lagu Negaraku masa bergambo dgn famili aku.. Ko ingat tak long? Hahha.. tiap2 kali nak begambo, aku ler org yg paling malu.. Maklum ler bukannya cantik.. Hahah.. Eh takleh rendah diri lagi.. Tingat cakap Fasi masa kat BTN dlm masa 5ari yang lepas.. kalu leh kekalkan sifat yg positif, hindarkan sifat yg negatif.. So aku takleh merendah diri lagi.. Huhuh tp takleh la meninggi diri sampai lupa tanah yg aku jejak ye tak??? Aku tanak selamanya bersifat bulat.. aku nak menjadi org yg bersifat tiga segi!! Huhu tak paham? Nanti aku bgtau!!

psstt!!! : pasan tak mata aku sepet sbelah? Mata sbelah kanan aku lagi kecik dari sbelah kiri.. Along lak mata kiri lagi sepet dari kanan.. Hhahahaah... Korang rasa Hamzah ikut muka aku ke muka ayah dia??? Huhu 5 ari tak jumpa Hamzah, aku nmpk muka dia da lain la.. Da makin ensem.. Nnti aku letak gambo matured dia.. Huwaa anak aku da matured?? jengjengjeng...

Comments

  1. iye..iye..tegak setegak tiang bendera...ekekkeekek....kalo ko tak tahan nak ek..ek.. lagi teruk...kahkahkah... sekarang macam tu lagi ke? jijijijijijiji...


    mata sepet sebelah aku lagi giler ketara dari ko...makhluk tuhan manade yang perfecto......betul tak? alhamdulillah ada mata :p

    ReplyDelete
  2. waaa betul tu.. sibaik ada mata.. siap ada mata spare lagik.. hahah merasa la mata 4..

    cis ko ingat lagi ek saat2 aku nak ek ek.. tak senonoh tu l

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai