Tolong Hapuskan Aku.........

Hapus Aku

by Nidji

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau ungkapkan
Dan kita kan bicara dengan hatiku

Buang semua puisi
Antara kita berdua
Kau bunuh dia sesuatu
Yang kusebut itu cinta

Chorus:
Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku

Sadarkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku

Lagu ni terngiang-ngiang dlm LOBANG tinga aku sejak pagi tadi.. Tah ape kena ntah.. Bile aku bukak YouTube.. tetiba speaker problem.. jadiknya aku tgk videoclipnya sambil aku nyanyi sengsorang.. Huhuh parah aku nih!!! Tolong.. tolong.. tolong bagi aku speaker baru!!

Comments

  1. orang-orang yg masalahnya lebih kurang lirik tu je paham makna yang tersirat...jangan-jangan..... :p

    ReplyDelete
  2. hahah.. ko ni pepandai jek.. aku terdengo lagu ni pepagi buta.. terus melekat sampai ke hari ni..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai