Powered by Blogger.

Sakitnyeee!!

 Wednesday, May 13, 2009

Pg td kul 6 aku jatuh dr katil.. Huwaa.. Sakitnya montot!!~

Sbenonya aku nak padam alarm hp abg yg bebunyi.. Baik punya aku pusing tetiba bedebab!!! Jatuh tegolek... Arghh sakit giler!! Otomatik la aku menjerit.. menjerit sbb tekejut & sakit.. Masa tu aku cuma rasa sakit kt tangan yang terhentak kt kaki kipas berdiri... Untunglah kaki kipas tu plastik, lembut je.. Tapi sakit mmg sakit la...

Abg pon tekejut gak, terus dia terjun katil tarik aku.. Nmpk la muka panik dia yg tgh mamai2 tu.. Aku pon tanak abg panik, cuma cakap tangan aku je yg sakit.. Dia urut2 sket, pastu suh aku sambung tido.. Pastu rasa la montot cam sengal2.. Mula la peha buat prangai.. Peha aku ni kan, sbenonya soket da lari sket... Zaman muda dolu2, penah xcdnt moto tapi degil punya pasal xnak cite dgn mak & lambat gi ngurut, so gini lah jadinya.. Ye adik2, lenkali jgn bohong makpak kita yeee... Jadikan cite akak ni pengajaran.. Hhuh iklan skejap..

Pastu nak gi keja td baru terasa sakit sangat montot & peha aku nih.. Endingnya kt opis aku jln slow giler, cam org pantang tp belum beranak lagi hahah.. korang paham tak? Buat2 paham je la ek..

Mujur baby x apa2, sbb masa jatuh tu aku tahan dgn tangan & kaki sblum perut belah kanan aku terkena lantai.. Terentak la jugak tp sikit.. InsyaAllah xde effect kt baby.. Lepas jatuh tu baby mmg aktif smacam.. Bagus la, kalu tetiba makin slow atau diam.. lagi ler risau dibuatnya..

Skang ni pon dia tgh aktif lagi.. Agaknya dah sedap main lompat2 kot.. Tu yg dia prektis lagi.. Doakan ler takdek pape yee..

Ohh ye, Selasa minggu dpn genap ler aku 9 bulan.. Huhuhu takotnyeee!!!!!...

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP