Powered by Blogger.

Selamat Hari Ibu.....

 Monday, May 11, 2009



Selamat Hari Ibu buat ibu-ibu seluruh dunia.. Cewah camler sluruh dunia baca blog aku..

Papepon Selamat Hari Ibu diucapkan buat bondaku tersayang.. Amya Abdul yang berada jauhhhh di KL sinun!! Smoga heppi selalu & murah rezeki hendaknya.. Smoga Panjang Umo & Diberkati OlehNya.. Amin!!

Selamat Hari Ibu buat nenekku tersayang... Asmawiah yg berada di Keramat, Smoga sihat sentiasa hendaknya dah sentiasa heppi dikelilingi anak-anak & cucu-cucu yang disayangi.. Cucumu di sini sentiasa doakan kesejahteraan neneknda di sana.. Huhu sedih la plak!!

Juga Selamat Hari Ibu buat ibu mertuaku yang tak bape jauh di Semerah, Yang Rafidah!!! Smoga panjang umo, sihat2 belaka & murah rezeki hendaknya... Menantumu disini InsyaAllah akan sentiasa doakan kebahagian dan kemurahan rezeki keluarga mertuaku disana...

Selamat Hari Ibu gak buat alongku.. Sabrina.. Yang menjadi ibu kepada Mia Nur Khalilah binti Rizal.. sepupunya Hamzah Iqbal yg comeynyeee.. & sungguh keletah, bleh lawan keletah abg sepupunya nanti!!

serta Selamat Hari Ibu buat birasku yang baru je menjadi ibu beberapa bulan yang lepas kepada Muhammad Nabil Amsyar bin Muhammad Hafiz. Semoga kehadiran cahaya mata pertamamu itu menjadi penyeri rumahtangga dan menambahkan kemurahan rezeki yang sentiasa ada dalam keluarga ni.. Amin!! Sori tak dpt dtg Majlis menyambut baby Sabtu lepas sbb satu famili sini domam!!

Dan juga.. Semua kaum-kaum ibu diluar sana.. Selamat Hari Ibu!!!~ Hadapilah cabaran sebagai seorang ibu dengan tabah dan semoga kehadiran anak-anakmu ini menambahkan lagi seri dan rezeki di dalam keluarga kita.. Amin!!!~

Huwa.................. nak balik KL................................

2 comments:

RinaRiz May 11, 2009 at 10:59 AM  

Selamat Hari IBU kepada diri mu jua SALINA, yang benar-benar di panggil IBU oleh anakmu... Semoga berbahagia bersama suami dan anak-anak, di bukakan seluas-luasnya pintu rezeki, di berkati oleh NYA hingga akhir usia mu... Jadilah IBU yang adil kerana anak-anak mu akan sentiasa mengagungkan mu... Salam sayang dari kekandamu SABRINA...waaaaaaa...macam ucapan raya lah pulok =p

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP