New Baby Boy

Salam.


Tadi aku dapat sms dari tuan punya blog a.k.a. ibu hamzah. Begini ceritanya


"Along, aku dah selamat bersalin kul 5:40 tepat azan subuh. Masuk wad kul doblas mlm. Nama aku letak Muhammad Hadif Daud, berat 3.14 kg & baby panjang betul!. Kul doblas bukak 1cm, kul 2 bukak 3cm, kul 4 bukak 8cm. Allah memang permudahkan proses bersalin aku walopn sakitnya 2x ganda dari bersalinkan Muhammad Hamzah Iqbal dulu. Mebi kuar ptg kalu baby ok. Aku dah jalan & kencing suma. Cuma xleh lari je...hahahahah.. Aku amalkan baca doa nabi yunus dalam perut ikan tu sepanjang dalam wad, siap bertakbir lagi...hahahaha. Bagus jugak amalkan doa tu & amalkan sekali minum air yassin. Nurse ingat aku minum air selusuh sbb bukak cpt sgt. Padahal air yassin je."


Oklah, aku tak tau bila ibu hamzah (sekarang dah jadi ibu hamzah & hadif...atopon aku lebih suka panggil dia SELLY) dapat updet blog dia lagi. Dia soh kirim salam semua & ucapkan tima kasih pada yang sudi memdoakan dia & baby.


Caucincau & salam.

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai