Powered by Blogger.

Abis pantang & Rumah Baru

 Monday, August 3, 2009

.
Gambar terbaru Hamzah Iqbal & Hadif daud yg dah berusia sebulan... Aku suka gambo ni & jd wallpaper hp aku.. Tgk la mulut & pipi 2 bradik ni.. Same jeee..

Dah lama aku tak update kan?? Bukan pe.. sblum ni aku pantang kt Kg, pastu kat umah mak kt KL.. pstu balik umah sewa lak.. Hahahah sampai 3 tempat aku pantang.. Merasa laa.. Sakit perit pedih suka duka.. tawa nangis hehe.. aku je yg tau!!

Pastu baru bape ari abis pantang, kena masuk rumah baru lak.. Alahai nak tanak kena la ngemas kan?? Takkan nak goyang bontot lak?? Heheh.. so ada la angkat barang2 berat sket.. Endingnya sendiri tanggung la.. Sakit segala-galanya.. ditambah pulak dgn sembelit.. adoi!!~ Seksaaa wehh!! Sape yg penah merasa bersalin tau lerr camne sakettnya!!

Kat bawah ni ada gambo rumah sebelum & selepas masuk barang2.. Tgk la ye kalu tak boring!! Gambo Hamzah Iqbal & Hadif Daud nnti aku upload lenkali bile free.. Line 3G clear kt sini weh hehe.. Cuma laptop je tak free :P..


Tgh test Celcom Broadband ok ke tak..


Kalu dah buat peace tu maknanya line clear la tuu..


Test amik gambo bulat!! Masa ni rasa nak pengsan sbb baru bersihkan rumah..


Ni ruang tamu.. Brg tak banyak, langsir pon takdek lagi.. Sofa pon ada sketul & satu lagi kusi Ikea.. Tgk la, jam pn letak kt pasu je heehehe..

.
Blakang tu tempat aku mengupdate blog skang nih.. Kunun2 nak buat ruang belaja/menjahit/ngadap komputer... kunun la.. Meja lom beli lagi..Kusi pon kusi makan je.. Dinding pn kosong..


Gambo laman rumah.. Segan nak amik dr dpn sbb pakai suar pendek hehehe.. Kawasan ni mmg sunyi.. rasanya yg bising pon famili aku je hahaha...


Ni pandangan dari dapo.. Bilik dpn tu bilik utama.. Bilik dah siap kemas, ye la beh tu nak tido mana kan?? Dlm bilik pn takdek langsir, sangkut langsir lama dgn penyepit baju je haaha... Kanan tu nak ke ruang tamu & bilik kiri tu bilik air.. Pintu pn problem sabo je la.. Takpe slow2 dulu.. Nnti lelama jd mahligai ler rumah ni hahah.. Rumahku sorgaku!!



kt dapo, dinding sbelah bilik air.. Letak barang2 letrik.. Ini pon skejap je kot..


Dapo.. Baru kemas gitu2 je sbb xtau nak letak brg2 camne.. Blakang tu ada ruang lagi, owner lama dah tambak dinding suma dgn zink.. spatutnya bleh buat tempat masak kt blakang tu tp aku xnak sbb banyak cicak.. Eii gemok2.. Aku pon tak sanggup nak pegi kuar situ.. Jemur baju kecik2 je la blakang pintu tu heehe...


Tempat masak kt ujung tuuu.. Buat sementara la.. Ada rezeki nak buat kitchen kabinet.. Pinjam duit leh? Heheehehe..


Bilik no 3, penuh dgn kotak2 tak kemas lagi.. Yg kotak2 dlm gambo ni suma mainan abg.. Tak tau nak letak mana.. Jd stor kot sementara nih.. Bidai buluh tu hadiah dari famili aku sempena besdei aku yg dah terlepas.. Huhu letak sementara je nih, nak masuk dlm gambo..

Itu je la nak update.. perut da lapo nih.. Barang dapo pon x bli lagi.. Sibaik ada stok megi goreng.. Tgh tunggu mamat astro dtg.. tak call2 lagi sabo je la.. Da la boring tiap2 mlm ngadap tv baru abg yg takbleh on.. Hahahah astro oo astro copek la dtg... Mlm2 pn rasa tak secure sbb takdek langsir sliding door, so org luar leh nmpk kitorg kt dlm.. Huhuhu xleh la pakai seksi2.. tak bestnyaaa :P...

Opss lupa nak bgtau.. aku stat keja 17hb nih.. So ada masa lagi nak rileks/kemas rumah.. Adoi penatnya!!

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP