Powered by Blogger.

Gambo2..

 Monday, September 28, 2009


Bulatnya mata budak nih..


Ooohh sungguh comel gambo nih..



Stroller pun dah tak muat.. Kaki siap letak atas stroller skang ni.. Dasat tul!!


Baju raya Abg Hamzah.. Nampak dah kebujangan teruna saya sorg nih!! Skejap je budak2 ni membeso kan??


Raya pertama di rumah Maklong..


Sungguh kurang sopan beraya pakai tshirt hehe.. Masa ni waktu mlm, jd rugi kalu pakai baju raya, so pinjam baju abg sbb nak sedondon kaler biru.. Walaupun berat dah turun dari 70kg ke 65kg, tetap nampak gebus!! Ni yang rasa nak senamrobik balik nih!!

Habis!

2 comments:

mar!ahaf!z October 2, 2009 at 11:38 AM  

gambar hero2 mu berbaju melayu takde ke? hehehe

Sellynna October 2, 2009 at 7:29 PM  

thn ni hero no 1 pakai bj melayu masa semayang raya je... hero no 2 pakai pagi raya & hero no 3 xdek baju melayu.. dia kalah kt panas la..

oooh baru pasan saya sorg je heroin dlm cite ni...

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP