Gambo2..


Bulatnya mata budak nih..


Ooohh sungguh comel gambo nih..



Stroller pun dah tak muat.. Kaki siap letak atas stroller skang ni.. Dasat tul!!


Baju raya Abg Hamzah.. Nampak dah kebujangan teruna saya sorg nih!! Skejap je budak2 ni membeso kan??


Raya pertama di rumah Maklong..


Sungguh kurang sopan beraya pakai tshirt hehe.. Masa ni waktu mlm, jd rugi kalu pakai baju raya, so pinjam baju abg sbb nak sedondon kaler biru.. Walaupun berat dah turun dari 70kg ke 65kg, tetap nampak gebus!! Ni yang rasa nak senamrobik balik nih!!

Habis!

Comments

  1. gambar hero2 mu berbaju melayu takde ke? hehehe

    ReplyDelete
  2. thn ni hero no 1 pakai bj melayu masa semayang raya je... hero no 2 pakai pagi raya & hero no 3 xdek baju melayu.. dia kalah kt panas la..

    oooh baru pasan saya sorg je heroin dlm cite ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai