Gambo Raya 2009


Siapa ini yg sungguh baek mengorek idong??


Siapa yang berani mencekik anak teruna saya ni??


Adegan pertama.. incik Hamzah berlari-larian mengejar encik angsa yg tengah mengawal bininya yg bz mengeram telo kt dlm pokok2 blakang tu..


Adegan kedua.. Opss, jatuh pulak krepek ni.. Fuh, sibaik xdek sape yg nampak.. bleh makan lagi nih!!!


Adegan ketiga.. Adeh, takleh jadik.. Incik angsa sungguh geram dgn ini budak.. Nak kejar takut bini marah.. Tepaksa la incik angsa menjerit dr jauh.. Dia marah sbb incik Hamzah panggil dia "AYAM!"..


Pesen tido Hadif Daud masa beraya rumah Puksu pukul 9mlm hehe.. sibaik hangkut segala bantal tilam puting suma..


Aksi pembantu rumah yang tepaksa menepuk bontot si kecik & memujuk si teruna yang tensen sebab ngantuk-tapi-tanak-tido-sebab-sibuk-nakmain-tapi-taklarat-sbb-mata-dahtaleh-bukak..


Raya dirumah sedara belah abg.. Saya bergaya dengan tudung yg saya suh bdk opis (Abui!) belikan (sbb kalu sy sendiri yg beli, 4x raya pon konfem saya xkan pakai).. Begaya dengan Hadif Daud & adik ipar yg paling bongsu.. Sungguh bergaya budak ni ngalahkan kakak iponya yg tak reti begaya...


Dua budak debab yang berebut nak masuk ini felem!!


Uh, sungguh ensem 2 anak teruna ini!! Eh, muka saya ada iras muka adik ipar saya tak?? Nape ramai kata sama ek??


Begambo lagi.. Tp kali ni mlmnya.. Baju recycle sbb bajet baju raya dah lari..


Dengan budak tak reti duk diam...


Wahh mari beratur.. sape2 yg nak kenal 2 anak dara atas ni silalah (jangan) kontek saya.. Sebab saya tak berani nak jd org tengah!! Yg tengah2 tu Utih (Form 6) & sebelahnya Uda (bakal cikgu sukan nih)..


Muka2 inteprem..


Oohh inteprem lagi.. sampai rimas Hadif dibuatnya..


Hadif yg dah berusia 3bln..

HABIS!!

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai