Powered by Blogger.

Target dis yerr..!!

 Monday, March 1, 2010

Ohh.. saya kena tetapkan target apa yg saya nak buat tahun ni.. Rasa mcm suma saya nak buat.. tapi malangnya tangan saya ada 2 je.. So selain dari follow Jom Jahit.. ade gak yang saya tingin nak buat.. Ini senarainya.. :

1. Baju melayu 3 branak - Abg, MHI & MHD
2. Baju raya saya
3. Tudung raya (kain da bli tapi tak gerak2 pun)
4. Purse
5. Totebag (totebag yg sblum ni xdikira sbb x follow tutorial heheh..)
6. Sling bag
7. Pyjamas budak2
8. Suar tido untuk saya (yg simple mimple, jenuh asik pinjam suar abg je hehe)
9. Pincushion (malas nak guna bakul rotan cute tu.. asik tersangkut kat toolbox)
10.Wristlet
11.Langsir raya
13.Cushion cover

ohh cemacam lagi.. tah dapat capai target ke tak tah.. Yang penting baju melayu 3branak tu tak boleh tidak mesti kena siapkan gak sblum raya.. Nanti kuar mohor raya2 suh simpan mesin jahit tu dalam kotak.. oohh titakk!!~

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP