Tengok kain jom!!~

Salam, jom nengok ape yg saya dapat semalam & minggu2 yg sudah..


Kain ni saya beli dari SweetPrettyPink.. Sbenarnya ada 8 lai tapi 2 lai da guna buat Baby Pouch (refer entry semalam).. Semuanya 1/2 meter tiap selai.. Yg kain dasar hitam tu saya nak jual kt Hasliena & yg pink sbelahnya tu saya nak jual kt Ina.. Sayang gak nak jual tapi mcm da banyak sgt heavy cotton saya nih.. Takpelah, bagi dorg task buat beg pulak heheheh.. Wah.. baru betul2 mcm cikgu..


Yang ni pulak baru sampai semalam.. saya beli dari Diesha.. Yg ni saya beli 4 lai je sebab setiap lai 1 meter..


Yg ni kain cotton/japanese cotton yg saya beli kt memacam tempat.. dari kiri saya beli kat E-Cotton.. no. 3 & 4 dari kiri saya beli kt Nilai 3.. Mahal tau.. 1 meter RM12, padahal corak yg sama saya leh dpt RM3 semeter je kt tempat saya.. Huhu tu la lenkali tanya dulu harga sebelum suh potong.. Yg ni saya beli 2 meter setiap satu.. & yg dasar pink tu dah ternoda sket sebab saya try buat dress tuk anak buah kesayangan saya.. MiaLila.. yg No 4 tu saya beli dari Diesha gak & yg paling ujung kaler pepel tu saya beli saing dgn Ina kat blog manatah.. Dia tukang order, saya pilih je hehe..


Yg ni Fabric Designer (qtr yards) dari Shambijoux. Org lain guna fabric designer, so saya pon teringin gak hehe.. Order dari Januari.. akhirnya yg kutunggu sampai jua semalam.. Yg belang2 tu sungguh lawa sampai tak sanggup nak potong.. Rasanya banyak kain yg saya nak framekan hahahahaha.. (ni trademark saya.. kalu agak2 sayang nak potong.. mesti saya cakap saya nak framekan)..

Yang bawah ni model tak berbayar, tapi dapat upah hehe.. Model2 ni menggayakan busana tudung yg diimport dari Ghana.. wekekekek.. actually tudung2 tu saya yang buat khas tuk adik beradik saya.. Walaupun hancus, tapi bile tengok dorg pakai.. ala-ala beli butik gitu wekekek...


Sorg dapat kaler nih.. (Ko ni sbijik muka abah)..


Sorg lagi dapat kaler nih.. (Yg ni sbijik muka mak!!)..

Nanti update pasal budak2 lak.. da lama x cite psl dorg kan..

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai