Bajet punya Cerita..

Hadif suda mula tumbuh gigi.. mula2 dua batang gigi atas.. sekarang dia mula 'ngences' & tergesel2 lidah kat gusi bawah.. Saya syak gusi dia gatal.. Mungkin gigi bawah pon nak tumbuh lagi.. Sebab tu sekarang ni dia demam & muntah2.. sebijik macam sblum tumbuh gigi atas.. Hai jari sape yang akan jadi mangsa lepas nih!~


Hari tu kitorang (Baca : Unit Bajet), bertungkus lumus siapkan supporting buku bajet (anggap aja mcm buku teks) tuk org2 atas baca.. Simple je sebenarnya.. stakat carik perbezaan bajet thn ni & bajet thn lepas yg dorg syor.. Pastu masukkan je dlm buku.. Mmg simple.. Hinggalah satu panggilan telefon tepat pukul 5.30 ptg telah mengucarkacirkan suasana..

Err.. 'Kita bukan nak defend yg ini.. kita defend yg ituuu!'..
Owhh ye ke?

Nasibbaik korekkan softcopy yg hampir di dustbinkan berjaya mengontrol suasana..

Erm.. tak lah susah sgt.. stayback pon sampai 9.30 mlm je.. Tak mcm thn lepas, balik kul 2 pagi pon terasa bersalah lagi sbb tak siap.. Tapi esok paginya ada sapaan ceria yg kata 'Takpe, saya dah buatkan!'.. Oh.. claim tetap claim!!

Comments

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai