Powered by Blogger.

Saya pn ada kitchen cabinet gak.. hahah..

 Monday, May 31, 2010

Sehari suntuk saya ngemas dapo.. Maklumler takde kitchen cabinet gitue.. Iniler hasilnya.. Kabinet sndiri haahhh...



Kunun2 wet kitchen gitu.. heheh


Ni divider wet & dry kitchen (hahah cam kena geletek je tiak saya nih).. perasan lebih!


Ni divider dr dpn.. Tak la lecak lagi dapo saya..


Tempat letak brg letrik & bawah tu jd stor air mineral.. nti ada rezeki & masa nak letak skirting.. tgk pada kerajinan la..


Wahh harus cam rumah setinggan kekdahnya segala mak datuk wayar mencanak2.. Suma ni bukan la permanent ye murid2..


Ni dari jauh.. Abaikan tola & suar kt kusi tu ye.. Cara paling ringkas nak kasi jemur hahah...
Jgn tiru aksi saya ye murid2..

Entri ni khas tuk along.. Ni tak abis kemas lagi nih.. Lom ada kain lap & tikar.. Baru lepas mop..

1 comments:

RinaRiz May 31, 2010 at 12:46 PM  

ko ni tak habeh2 kretip ek... pale otak tu ade je modal nk renobet...hahahaha...aku kagom..kagom..takpe, adelah rezki ko nanti, aku doakan..drpd kicen kebinet aku tu, bawah je, atas tadek..lagi klakor...mcm tak cukup sipat...hahahahaha

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP