Powered by Blogger.

Glee.. Obsessed.. Enough!~

 Thursday, June 24, 2010

Ok.. Ok.. kali ni betul2 buat entry tuk diri sendiri.. entry2 tadi2 tu cuma nak melepaskan geram..




Saya tau ramai yg suka tgk cite Glee.. tul tak? (sila jawab sndiri)..
Tapi saya tak.. sblum ni suka gak.. tapi tetiba tak suka.. sebab??

Sebab saya tertengok cite ni.. kt HBO..



Pasal pmpuan saiko suka kt laki Beyonce.. Pastu dia buat cemacam kt laki tu (cam perangkap la laki tu suh syok kt dia)..

Ape kene ngena Glee dgn Obsessed ni ek?

Sebab cikgu pmpuan dlm cite Glee tu suka kt cikgu laki yg dah kawen.. Wat? Sebab tu je?

Ye sbb tu je..

Sebab saya terbayang kalu saya jadi bini cikgu laki tu.. err ape nama dia.. mrs ape tah.. sat saya gugel.. Haa.. mrs. Schuester.. saya panggil MS je la ek.. lakinya WS & cikgu pompuan mata beso tu S je la.. saya rasa nama dia Sue.. betulkan saya kalu tersilap..

Saya terbayangkan kalu saya jadi MS, konfem saya dah bantai si S tu sebijik macam Beyonce buat kt pmpuan gedik dlm cite Obsessed.. Oh, sungguh saya puas ati tengok Beyonce dlm cite tu.. Go gurl!!~

Saya suka bila MS sound S suh terima lamaran Ken Tanaka (Wah yg ni saya tau pulak namanya) sebab 'He's still available".. Huh, yg tak available jugak yg dia nak..

Ye la.. ye la.. saya ngaku saya tengok cite ni dgn penuh emosi.. Siyesly beb! Emosi membuak2 masa tu..

Tapi bila saya teringat cite Obsessed, serta merta saya puas.. yearhh!! Puas gilak! Puas dapat tumbuk, terajang, kasi mati itu perempuan gedik! Oh saya ter'saiko skejap!

Pastu teringat cite Jennifer Lopes - Enough!..


Ei, kalu dpt belajar boxing ke, tomoi ke bestnya.. Ape? nak kacau laki aku? yahh..yah!! Kena sbijik!!

Tapi saya tak macam tu hahahahhaa.. ckp je lebih!! Ok sana Ek sini!! Hapa pon tarak!!

Sebagai seorang perempuan yg beragama islam, saya penuh dgn kelembutan, kesopanan dan kesusilaan.. Hahah.. Sila pecaya..

Saya cuma bertumbuk dengan airmata.. Dengan bantal.. tu je la..

Walaupun zaman becinta dolu2 (dolu2 ok, bukan dgn Incik Hel) saya boleh dikategorikan ganaz la jugak.. Sebab tiap kali gado saya tumbuk lif (ini bukan rekaan ok! Sakit tau!), saya penah tendang dashboard keta (tlg jangan bayangkan.. sungguh buruk imaginasi itu.. dah la kaki panjang!).. Saya penah campak helmet sampai retak.. kat atas meja la.. bukan atas pala org hahah.. kira ganaz la tu kan.. Penah tinggalkan seseorg dlm LRT sebab kurang ajar tanpa org tu sedar.. Huh jahat rupanya saya ni.. Ye la.. ye la.. saya jahat.. Saya tau ada org yg geleng2 kepala sambil buat bunyik cicak!

Tapiiii.. itu dulu!! Itu zaman jiwa remaja muda mudi.. Jiwa matang saya dah lain.. Walaupun kalu time berbalah, volume saya bertukar pitching.. tapi hati saya lainn... hati di dalam siapa yang tauu ... eh ah.. eh ah..!!

Oit.. tadi cam cite psl review Glee & Obsessed.. tetiba masuk bab ati dan perasaan lak..

Ye la.. ye la.. saya undur diri.. takpayah buat conclusion atas cerita yang telah saya sampaikan.. akhir kata.. saya sudah berubah.. ahakkks!!~ Apa sangat la yg ko berubah tu Jenab!!~

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP