Powered by Blogger.

Jari Tomyam!~

 Wednesday, June 16, 2010



Eii.. saya tak sanggup nengok gak.. tapi saja kongsi dgn korang.. biar la sama2 ngeri hahah..

Ni la rupa jari kelingking mak (yg dah macam ibu jari hahahah) yang berjahit aritu.. Eii.. Eii..

------------------

Situasi : Tgh mkn Mihun Tomyam tuk berbuka pose mlm td..

saya : Bang, tgk ni!
Incik Hel : Gambo pe tu?
saya : Gambo jari mak yg bejait tu..!!~
Incik Hel : Eii...

----------------------------

Heheh rasa cam nak tecampak tepon saya dibuatnya.. Sibaik abis jugak mihun yg saya buat hahah..



Yang bestnya tengah syok2 masak, saya rasa cam pelik je.. Ada satu macam rasa.. Macam saya ada buat sesuatu yang salah..

Opss!!~ Rupanya saya selamba je rasa tomyam yg saya masak.. Hahah patut la rasa bersalah semacam.. Pergh!~ Melompat la skejap, lupa pulak saya puasa.. Adeh!!~

Tu la.. jenis tak pecaya kt diri sendiri.. So tiap kali masak mesti rasa.. Bila puasa pon dah jadi habit.. Adoi, harus dikurangkan pasni!~

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP