Kelas Menjahit 2

Makluman terbaru..

Saya dah potong 8 panel kain kembang tu ngikut cth pola yg Kak Zura kasi.. Walaupun Kak Zura kata 2m cukup.. Tp disebabkan saya tau kelemahan saya ni yg jenis gunting x penahnya lurus, saya beli lagi kain 2.5m heheh.. Harus kena ketuk anak murid ni, tanak dengo cakap cikgu.. Ya ampun Cikgu Zura.. anak murid mu ini terlambat baca entrymu ihihih..

Tapi smlm time potong, rasa cam ada lebih 0.5m hahaha.. harus kena rotan pulak!!~

Saya dah siap2 jahit tepi sndiri tau.. Walaupun rongak2 cam gigi saya gak.. Takpelah.. baru nak belajar ye tak? pelan2 kayuh!!

Ingat nak jahit malam tadi.. Tapi disebabkan kes terperanjat tengok ada katak kuar dari celah2 kain kt dalam bilik, menyebabkan saya trauma skejap.. Mana pulak datangnya katak nih.. Saya syak datangnya dari bilik air yg ada dlm bilik tidur nih.. Uh, ngeri.. Mengingatkannya boleh menyebabkan saya seriau & naik segala bulu2 badan..

Lepas halau katak tu ke dapur (pastu lupa nak bukak pintu dapur, merasa la katak tu dok blakang pintu hahaha.. pastu ilang.. taraaaa!), saya masih trauma & tak boleh pegang mesin jahit (alasan!), terus dok ruang tamu tgk tv..

Sampaikan Hamzah Iqbal mintak susu pon saya boleh bagi alasan
"ibu takut la nak gi dapo, ada katak!"

Nanti Hamzah Iqbal pulak kata..
"Katak pon nak takut! Katak tu dah kuar la bu!"

Adeh pedihnya..

Malam ni pon rasanya mesti letih, sebab ptg ni saya ada kelas erobik kat bando.. Hehehe.. jgn gelakkan saya.. Saya mmg suka aktiviti2 riadah camni.. Org dah nak bawak kan, i followww!!

Sok2 saya sambung balik jahit.. saya janji.. Sifu Zura jgn marah ye.. & Kak Su jgn marah gak ye.. nnti saya siapkan sambung jahit skirting tu.. mau stahun da perap dalam bilik hahaha...

K .. chaw!!~

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai