Kelas Menjahit 3

Yey, dah sambung.. Tinggal nak pasang zip, pinggang & kelim jek.. Dah try.. mula2 ada gelembong sket kt perut.. tp bila da adjust tinggikan sket kain tu baru ilang gelembong.. (sbb lupa nak tolak 1" cam formula Kak Zura.. tah camne leh lupa tah hahahah terlebih tinggi kain tu)..


Ni kainnya.. Jgn gelak.. mmg beso tau.. ikut saiz badan tuan punya kain hahahah..

Walaupun zip & pinggang tak siap, gigih tau saya pakai kain ni.. jenuh nak pin bagai.. Nak tengok gambo saya? Gelak dulu ahhahahahah... bukan pe, masa saya upload gambo ni pon dah tegelak sorg2..

Dah la guna self-timer, begambo pulak sebelah toilet.. Bila enpon tu bunyik tett tettt 10 seconds, Hamzah Iqbal yg dok tengah neran berak leh berlari nak dok begambo dgn saya.. Hahahahha mmg kenangan betul la..

Sblum posing siap pesan dgn dia.. "abg dok tepi.. dok tepi!! Ibu nak begambo ni! Gi berak duluuuu!".. Hahah gigih tak gigih saya nak beposing punya pasal..



Hahhahah pecayalah saya telebih posing kan? Kan? Abis ilang kepala & lengan.. Saja ilangkan sbb ada yg muntah darah tgk muka pmpuan gemok nih hahaha.. Ni saja kangkang lebih nak tunjuk kekembangan kainnya.. Maklum ler i tadek cermin beso cam Akak Zura hehhe..


Apa motip pakai baju pokok? Dah tutup pokok kt dinding.. Tunjuk pokok kat badan pulak haha.. (Ni suma kebetulan.. pecayalahhhh!)... Ni posing sopan, tadek kangkang2 punyeeee!~

Pendek kata.. tak nampak pon panel kain ni dari jauh.. kena nengok dekat2.. dah siap jahit & gosok suma, konfem lawa giler.. sila pecaya sekali..

pendek kata (tp tak pendek2 jugak ayatnya).. saya puas ati ah.. Lom siap lagi dah puas ati.. kalu dah siap agaknya terus berbesar hati hahahaha...

K chow (ni baru la pendek kata)..

Comments

  1. wahhh.. sib baik pose menghala ke depan, kalau ke menghala ke belakang.. ioollss suhh eksyen panjant pokok tue.. nanti bleh ioollss buat entry.. see berkain bagai, panjang pokok pon boleh.. itulah kelebihan kain kembang payung! :p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai