Powered by Blogger.

Abah..

 Monday, July 19, 2010

Uh, saya dtg lagi.. Saya mmg tak boleh benti menulis.. Walaupun markah karangan masa SPM agak memalukan.. tapi kt otak ni cemacam idea dtg.. Saya bukan kejarkan duit nuffnang ok.. 1 sen pon tak pernah dpt lagi & tak mengharap pon hehe..

Lepas saya tunjuk gambo lukisan Hamzah Iqbal kt Incik Hel, saya borak2 la dengan dia.. pasal abah..

Dulu, abah pantang kalu dengar ada pertandingan melukis.. mesti abah daftarkan nama saya.. Mungkin abah tengok saya suka melukis.. Saya melukis tak lawa mana pon.. Org lain bukan main melukis guna crayon la, watercolor la.. saya guna pensel kaler Luna tu je (Tolong jgn bayangkan Luna dotdot ye)..

Kadang2 dpt saguhati.. kadang2 tak dpt pape pon eheh.. tapi tak melemahkan semangat abah tuk terus ajar saya.. Selalunya abah cari gambar ikut tema pertandingan tu.. Bukak kamus bergambar la.. bukak majalah la.. Kadang2 abah draf & suh saya tambah sendiri apa2 yang patut..

Abah tak pernah berenti sokong saya walaupun masa tu saya masih lagi bersekolah tadika.. Sampailah saya sambung belaja di Kolej Latihan Telekom & sampailah saya berhenti belajar tak sampai pon 1 semester di kolej yg sama..

Abah tetap sokong saya..

Tapi saya je yg tak bersyukur..

Uuhuh.. saya bebetul rindukan abah..

Huwaaa... nak nangis nih!!

3 comments:

Lynn Nasir July 19, 2010 at 7:37 PM  

mana pergi abah sellyna? adakah dia masih ada? beruntungnya dia ada abah yg sayang dan sokong walau apa pun keputusan dibuat...

Sellynna July 19, 2010 at 11:00 PM  

oh.. abah ade lagi.. kt KL.. saya skang kt Batu Pahat.. Tu yg tetiba.. rindukan dia!!

Kedai Jahit JalLeha July 20, 2010 at 10:09 AM  

kak sal buat sy nak nangis tau, dahla kami ni anak yatim piatu. huhu, hargailah mereka ya selagi ada

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP