Amin....!!~

Mari sama-sama berdoa..

"Ya Allah ya tuhanku, bukakanlah pintu hati suami saya, Muhammad Helmi untuk mengizinkan saya membeli mesin jahit seperti proposal yang saya mintak.. Amin!"

Eh, ni seriyes, bukan saya main2.. tolong la doakan saya semoga suami saya tak berubah hati.. Saya betul2 nak mesin jahit tepi ni.. Bayar tiap2 bulan pon takpelah, janji saya dapat sebelum raya ni.. Banyak dah baju pending disebabkan mesin jahit tepi saya yg dulu dah rosak motornya..


Brother 3034D - gambo ihsan Yahoo! Image

Sebenarnya, mesin jahit bawah ni adalah mesin idaman saya.. Kalu dapat yg bawah ni konfem tak pandang mesin lain.. Boleh jahit quilt, langsir, cadar, comforter, jeans, papelah.. yang penting tau jahit hahah (eh, saya tau ke jahit suma nih?)..

Kalu loan saya dengan Incik Hel lulus tuk beli mesin jahit tepi (gambo atas).. Dah abis bayar nanti saya sambung la buat loan tuk mesin bawah ni pulak... boleh?? boleh???? Ala bang boleh la, pencen nanti saya amik la upah jahit tepi & buat baju..


Brother NV50 - gambo ihsan Yahoo! Image

Comments

  1. Ya ALLAH makbulkan lah doa kawan ku ini.....AMIN....moga hajat tersampai....nanti aku tumpang sekaki yea ~ :-)

    ReplyDelete
  2. balik malam nanti... masa sedap2 sikit, lain dari yg lain...

    dah kenyang, sambil dok usap2 perut partner yang kenyang tue... baru shoot soalan. mata jagan lupa mainkan peranan jugak.. pejam celik,pejam celik.. biar tunjuk bebetul wajah kesian.

    pertner nak cakap tak boleh pon tak gamak.. makan kenyang sampai bulat perut2 dah.. kikikikikikkkk.

    ReplyDelete
  3. Ya Allah, kau kabulkanlah doa adik ku ini...Ameen...


    bley wat bj aku & mia bebanyak..huwawawawawawawa..eh?! ameen. ='P

    ReplyDelete
  4. thanks ina.. nnti kita buat projek banyak2 lagi..

    kak zura.. aww.. 'masa' sedap2..dah pikir lain da ni hahah.. thnks la tips tu.. nnti i toraii..

    long.. amin.. amin!! bley.. kalu si kecik tu leh di handle, mmg satu famili belah aku & incik hel aku buatkan baju..

    amin.. thnks sumer!!~

    ReplyDelete
  5. kalau niatnya baik, minta pd Allah pun makbul. insyaallah..amin..

    ReplyDelete
  6. thnks lynn..

    maria.. yg mesin jahit tepi tu RM1299, yg mesin jahit portable tu RM1499..

    campo dua2 tu RM3k la hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai