Cuti..

Bila dah lama bercuti dari belajar (incik Hel).. tetiba ujung minggu dia kena start ke kelas balik.. Adoyaiiii, rasa cam lemah semangat.. Sebabnya??

Budak 2 orang ni la.. Adeh, apa yg saya cakap, saya marah.. dorg leh buat gelak2 jek.. Cuba ayahnya yang marah.. konfem tak cukup tanah dorg lari nak selamatkan diri..

Saya dah pukul dengan pembaris.. Saya dah skru baikkk punya kat betis.. pun leh gelak2 lagi.. Takpe.. saya cuba reverse saiko pulak..

"Ooh.. abang dah tak sayang ibu yee.. Takpe la.. abang suka kan tengok ibu nangis!"
"Tak bu.. abang sayaaaangg ibu... Ibu tanak la nangis!"..

Saya pun buat2 la nangis, tekup muka bagai.. Nanti dia tarik tangan saya tak bagi nangis.. Ok la.. jadik gak reverse saiko camni.. Memang saya perasan dari kecik abangnya memang kalah kalu saya buat camni.. Tapi kalu adiknya..

Time saya buat2 nangis.. dia boleh tarik tangan saya & ... "Cakkk!!~".. erk.. Nak buat-buat nangis ke nak gelak? Ceh.. akhirnya tegelak gak saya dibuatnya..

Ni yang maleh ni..

Kalu saya marah "Amboiii.... biasa dia nih!".. Nanti dia patah balik kt saya sambil jatuhkan badan kt saya.. Adeh.. dah ler 13kg budak nih.. cam kampit beras jatuh atas badan saya.. Sakit woo.. tu yang kadang2 sampai senget cermin mata dibuatnya...

Okla.. okla.. saya ngaku.. saya takdek cite sebenarnya ari ni..

Comments

  1. hehe..sayang anak, tangan2kan..sayang mak..main cak-cak! :D bagus..bagus..

    ReplyDelete
  2. sayang2kan anak.. main cubit2.. hahah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai