Anak..



Tadi macam nak update cerita yang hepi2.. tapi bila tengok balik gambo kat atas.. rasa sayu pulak hati ni..

Uh.. hati saya yang terasa bila ada orang kata begitu pasal anak saya..
Sampai hati dia..
Takpe, saya maafkan..

Tapi, ada sedikit hati-hati selepas ini..

Comments

  1. hapshal???
    ishk..sapa kata anak kamu? haip...haip..sapa kata anak lynna ni..tak baik taw..dah die terasa.....sabo ye..nanti kite babab org itu!

    ReplyDelete
  2. hehe.. yela... suma org rasa anak dia yg terbaik..tul tak?

    tp jgnla kata anak org lain tu x baik..

    sbb tu saya terasa.

    itupun nak kecik ati . papetah saya ni

    ReplyDelete
  3. yer ker... tak bahik ek cakap2 anak org anak kita belum tentu lagi... tak per jen kita doa kan jer yg terbaik untuk anak kita... tuhan tu maha kuasa... takut juga kata2 anak orang berbalik plak kat kita kan...

    ReplyDelete
  4. erm tu la.. aku lagi suka org tego anak aku.. ckp apa yg anak aku buat tak elok.. tp dgn cara baik la..

    drpd buat muka.. pastu ckp anak dia 'tak penah buat mcm apa yg anak aku buat'..

    ReplyDelete
  5. anak dia belum buat bukan 'tak pernah' salah statement dia tu... tak per lah jen kita tau apa yg terbaik untuk anak kita sudah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai