Bukan Niat!~


Credit to Mr. Google..


Bagi bloggers yang terasa dengan entry INI.. saya mintak maaf banyak2..

Sebenarnya pada saat itu, saya menaip sambil tesengih sorang2.. ala2 macam wanita ngada + gedik tengah hentak2 kaki sebab pakwe tanak belikan eskrem kat 7E..

Ataupun, ibu yang purak2 merajuk kat anak sebab anak tanak tolong ibu ngemas rumah..

Ataupun, isteri yang geram dengan suami yang suka ngata dia 'perut besar' (hohoho.. sapoo la tuh!)..

Sebenar-benarnya.. tadek pon niat nak sound2 bloggers lain dengan perasaan kereknya.. Harap2 semuanya tak kecik ati ekk.. ekk..

Sesungguhnya..

Saya rindukan entry kalian.. kalian.. dan yee.. kalian... (letak jari telunjuk kt dada masing2)..
Sebab.. saya tak dapat buat entry sebaik kalian..
Bila korang sedih, mood saya yang baca ni pon jadi sedih..
Bila kelakar.. saya pon boleh tergelak bila baca..
Bila bengang.. saya pulak yang rasa nak jadi kaki pukul untuk korang..
Korang memang hebat.. Tahniah..

Sebab tu la bila sehari takde entry dari korang.. saya yang rasa down.. bukan la down giler2 sampai nak naik flat 17 tingkat terus terjun bunuh dara diri.. takla.. tapi macam.. kalau la ada entry korang tuk dibaca.. mesti arini saya rasa macam berada diawang-awangan... (siap buat gaya kupu2 tengah bekepak)..

So.. korang da paham dah maksud saya?? So korang tak marah kan kalu saya tak update blog saya berbulan2.. kan kan? heheh..

Korang memang memahami.. i lebiu lahh!!~

Comments

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai