Powered by Blogger.

Entry Blog!~

 Monday, December 20, 2010


credit to Y!Image

Korang geram tak kalu tiap2 hari korang gi blogwalking (wah.. dah pandai dah guna istilah ni) kat blog yg korang tak penah miss walau sehari...

tapi....

Blognya belum ada entry baru....

Geram tak? geram tak??

Korang pon rasa macammm...

Susah sangat ke nak update blog? Bukannya susah pon!! Takkan takdek masa walaupun seminit??

Mencik tau!! Sehari tu mau 4-5x masuk blog yg sama dengan harapan yang setinggi gunung.. kalu arini tak update, esok2 plak mengharap biarlah dia update skali 10 entry.. Hahah giler tamak!!

Untuk korang, para bloggers tegar sekalian! Tolonglah update blog masing2.. Kasihanilah kami yang setia menanti tiap2 hari di pintu (soga) blog anda mengharapkan se-entry dua dari anda... Entry anda adalah makanan kami!!!..

(Err.. saya tak termasuk dalam ini cerita tau!!)

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP