Powered by Blogger.

Pstt.. Pstt..!!~

 Tuesday, December 21, 2010



credit.. Mr.Google


Pssttt... saya ada satu rahsia..

Saya & bespren saya kat opis ni selalu gunakan bahasa ber-isyarat (bahasa rahsia la tu)..

Contohnya.. :
- Code Red..
- Zibi..
- Sibi..
- Bubor..
- Sibo..
- Kak-han (hahaha ni istilah baru)
- dan cemacam lagi..

Tadi.. ada panggilan telepon dari 'Dia'.. Dengan perasaan ala wanita melayu terakhir (ataupun receptionist ter'ayu abad ini).. saya pon mengangkat tepon..

"Pstt.. pstt.. Sal.. Jom Bubor!".. kata 'Dia' sambil berbisik.. dalam tepon pon nak bisik2..

"Haa ape? JUBO?"...

"Buborr laaa.. Buborr!"

Pergghhh!!~ Ilang sudah keayuan saya.. terus ketawa tekekek2 cam pontianak harum pakai bedak talkum!~

Aim sowiieee.. arini taik tinge lupa nak korek.. Esok2 kalu tepon lagi, sila gunakan ayat lain ye.. takut tersalah sebut lagi!

0 comments:

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP