Powered by Blogger.

Aku nikahkan dikau..!!~

 Wednesday, January 26, 2011

Ye kawan2... sekarang NV30 saya sudah ada suami... tak lama lagi sampai lah 3034D dari KL.. wahh laki bini import dari KL..

Ish tak sabonya nak balik KL..

Sekarang saya gile mengumpul COTTON FRIEND.. tapi tak banyak la.. baru 3 buah buku saya sambar... Itupun dah macam orang giler.. Hari2 ngadap buku macam ler saya tau baca bahasa Jepun.. Ni yang rasa nak belajar bahasa Jepun je nih!!~

Buku Rosita Jaafar pun saya sapu.. rasanya macam dah 3-4 buah kot.. nanti ada masa saya letak gambo buku2 saya.. Oh ulat buku rupanya saya nih..

Ada lagi.. saya baru siapkan projek buat beg.. ala buttercup tapi beso la.. cam totebag gak.. Reversible.. luar dalam saya mekap kan.. gambo ada.. tp maleh nak nonggeng amik kabel.. lenkali ek..

Tak sompek nak chit-chat lebih lanjut.. still mengharap 3034D saya sampai dengan jayanya.. Eii.. thanks to Yat.. Jasamu kan ku kenang my pren..


Luv u all.. chewaaah... poyos ending camni haha...

4 comments:

hans January 27, 2011 at 6:38 PM  

hi.. charlieee...! ni aku... haniza... daaaa...

Sellynna January 28, 2011 at 8:18 AM  

huhuhu wah blogger jugak kwn aku nih.. heheh.. meh kumpul reramai buat blog meh..

bonda feeqa January 31, 2011 at 11:39 AM  

hala mende kecit jer... kalau murah bagitau kawan... kalo mahal diam2 hahah

Post a Comment

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP