Posts

Showing posts from March, 2011

Wat de hell!!~

Bila kata-kata itu dikeluarkan oleh orang yang saya hormati..

Oh, terlukanya..

No more.. no more.. stop it!!~

Takde kebebasan dalam diri ini..

Mencik!~

Tunggu la... orang yang terluka ini yang akan bangkit..

BUKAK MATA LU BESAR-BESAR BAII!~

testing...

Image

Entry panjang..

Image
Salam,

Owh, lama giles tak update.. ala bukannya ada yg rindukan entry saya ni ye tak? ye tak?? Tapi kalu ada yg rindu tu.. tima kasih la ye.. rindumu kuterima.. ihik.. ihikss.. (ape ke getik sgt aku arini?)

Malam terindah kami sefamili malam tadi diperhalusi dengan menonton pilem2 donlod di bawah ni :

Cite 1 :



YOGI BEAR

Bukan setakat anak-anak.. mak bapak pon hepi tengok cite nih.. Memang happening abis.. asik gelak jek dari 1st sampai last citer.. tak caye tanya Hamzah Iqbal.. scene kat bot tu ler paling kuat dia gelak.. Sonok!!~ Memang santai la..

Cite 2 :



THE WARRIOR'S WAY
In the 19th century, a warrior named Yang (Jang Dong-gun) is ordered to kill the last member of an enemy clan--a baby. He refuses the mission and flees with the child to a dilapidated town in the American West. Despite his attempts, his enemies close in on him and he must fight to protect the child and his newfound comrades: Ron (Geoffrey Rush), the town drunk, and Lynne (Kate Bosworth), both of whom have a tragic…

Japan!~

Terharu baca ni..

Sebak giler.. dah tak terkata dah ni..

Baca sini..

Futsal, Homework, Menjahit..

Salam semua..

Havoc betul minggu ni ek..

Walaupun semangat nak menjahit berkobar2.. takpe la.. dulukan dulu mana yg patut didulukan.. Takpe.. sendiri paham... Dah terjatuh baru nak terngadah tak guna jugak ye tak?

Takpe.. let-let dulu...

Eh.. ada cerita gembira.. Pada saya la.. Orang lain tak tau ler gembira ke tak..

Haritu Hamzah Iqbal terpilih tuk join pemilihan futsal tuk wakil Kemas kwsn sini.. Hari Sabtu, kitorg pon hantar la dia.. walaupun terlewat (yee.. salah saya.. Saya tak prihatin).. Tengok keadaan dia, ngeri la jugak sebab tiap kali budak lain tendang, dia tolong kutip bola.. Pastu bile org tendang kt dia, dia sambut guna tangan.. cemana tu??? Bila giliran budak lain, dia leh joget2 la.. main baling2 batu la.. sebab boring.. Peluh dah macam mandi laut.. Biasalah, matahari baru nak naik.. Dengan saya, Incik Hel & Hadif Daud berpeluh2..

Ramai jugak budak2 yg datang.. ye la.. kelasnya ada 38 orang.. yang girl main bola jaring.. Sian, bola jaringnya besar sangat.. sampai ada yan…