Gua Rasa Gua Kesekoran Di Sini!!~

Salam,

Seperti tajuk blog gua, gua rasa gua kesekoran di sini..

Takdek support dari sape2..

Gua kesunyian.. (wekekekek...)

Problem pon kena ngadap sorg2... Nak luahkan kt org lain pon, endingnya kena balik kt gua.. Baik gua senyap!!~

Gua kesepian (wekekeke lagi!)

Gua senyap pon kena bedal, gua bising lagi la kena bedal..

Gua tanak jawab kena bedal, gua menjawab lagi la kena bedal..

Macam jerry kena kepung dengan tom je gua rasa..

Keliling gua suma sang bedal..

Gua kemurungan.. (wekekek.. err patut ke gua gelak?)

Gua rasa macam nak kena jumpa psikiatri..

Gua rasa mcm ada bela bom jangka dalam otak gua..

Ke otak gua dah season? Dah tak valid lagi?

Mungkin otak veteran..

Gua kebuntuan.. (Huwaaa.. makin sedey la pulak)..

Gua gelak.. gelak jugak..

Gua lawak.. lawak jugak..

Korang tau ke hati gua?

Kehappyan dalam diri gua macam tinggal ciput..

Gua cuma happy dgn famili gua..

Itu pembangkit semangat gua..

Tapi bila dok sorg2.. gua down balik..

Orang keliling tak banyak bantu gua..

Eh, dorg bantu.. bantu gua down..

Ok.. makin gua taip.. makin gua down..

Gua tengah dgr lagu Ukays dari PC jiran opis gua.. dah macam konsert Ukays dah ni.. tadi dah buat konsert Slam dengan dia.. Berduet dari jauh..

Bestpren gua kt meja gua skang ni cuma headphone berjenama Philips yg dah koyak spannya.. Headphone ni dah banyak bantu gua kurangkan stress.. Kpop pon membantu gua.. Tanpa headphone & Kpop, gua lost.. Kat rumah pon gua beli headphone yg sama.. Gua pon ada bekal Kpop banyak2 dlm netbook gua.. hahaha..

Jangan bagi nasihat kat gua "drpd ko dgr Kpop, baik ko dengar ngaji".. Gua bukan bodoh pon nak naikkan taraf Kpop lebih tinggi dari agama... gua ngaku, gua bukan alim pon.. Tapi gua tulis2 kt sini pon takkan nak detailkan sehari bape kali gua semayang, bape kali gua doa.. Gua cite mende2 simple je...

Arghh apsal mende camni pon gua sensitip..

Ok full stop!!~

Comments

  1. alahai kak, kte pun kesepian di sini kak... hehe. jiran dgn lan. sesekali je ktorg borak. tp mcm dah terbiasa. plg2 psg winamp melalakla pe lg. kesian lan, hampir tiap hr dgr suara sumbang mambang kte. kalau dulu kat bwh, suka no kte kacau k.sal.. skrg ni dah kat atas.. dah payah skit..

    ReplyDelete
  2. hahah tu ah... siyes.. kt atas ni aku rasa lagi jauh dari org lain.. aku rasa kalu aku kena abiskan 25 ribu patah perkataan tiap2 ari.. 10 ribu aku da abiskan dgn adi je.. hahhah sian dia tepaksa dgr lawak tak jadi aku...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Oh Adik Kedai