Anger Management..

Ok, akhirnya harini gua meletup..

Ni kaw2 punya meletup.. takde yg kecepus-kecepus.. terus tebabom punya..

Kat mana nak pegi kelas 'Anger Management' ek? Gua memang ada masalah nak handle kemarahan gua.. Tapi gua bukan bodoh sampai nak lepaskan kemarahan gua kt org lain.. Selalunya gua ending dengan merosakkan diri sendiri..

Gua pernah sepak dashboard keta, tumbuk dinding lif, sepak tiang bustop, tikam sinki dengan pisau sampai bocor.. sepak pintu sampai pecah brg blakang pintu... hentak helmet atas meja...tumbuk dinding... hampir2 gak la nak tumbuk cermin tapi gua pikir nanti orang lain boleh terluka dengan tindakan gua.. biar gua yg sakit sndiri.. warghhh dah kronik nih.. Tapi ni yg gua pernah buat dari zaman anak dara sampai lah sekarang.. Bukan dalam masa setahun dua beb..

Gua ada suggest pada Incik Hel nak beli punching bag cam yg selalu org guna tuk boxing & muaythai tu.. gua ada jumpa kat summit.. tapi gua tau laki gua tu mesti pelik nape gua nak beli mende tu.. Gua rasa dia ingat gua main2.. Padahal gua seriyes.. Gua rasa lega kalau dapat lepaskan marah gua dengan cara gitu.. Gua tenang bile gua rasa sakit.. Sebab tu bila gua marah, tolong jangan tegur gua.. time tu gua tgh carik cara nak divert marah gua..

Luaran gua memang lain dari diri gua yang sebenarnya.. Sampaikan dulu gua pernah terpikir mungkin gua lagi elok dilahirkan sebagai lelaki dari seorang perempuan, sebab gua susah nak bawak diri gua dengan cara yang patut sebagai seorang perempuan.. Erm.. terpikir je, bukan menyesal pun.. Korang pun mesti pernah terpikir macam2 kan? Papepun gua bersyukur dengan keadaan diri gua sekarang..

Gua tak tau sampai bila gua akan berkeadaan macam ni.. Adakah sampai gua bercucu ataupun sampai mati? Atau satu hari nanti gua dapat satu cara untuk gua menyelesaikan masalah gua ni?

Gua letih bila selalu terbayangkan diri gua berdiri tepi tebing tinggi.. Kadang2 gua takut nak terjun, kadang2 gua nekad nak tau apa yang akan terjadi selepas gua terjun.. Adakah keadaan gua akan menjadi lebih baik atau sebaliknya?

Sama-sama la kita tunggu kesudahannya...

Sekian..

Comments

Popular posts from this blog

Checklist Barang Baby & Mak Baby

Selamat Sudah...!! Pengalaman Bersalin Gua..

Oh Adik Kedai